Jump to content

baatplassen.no Østfoldtreffet, Sand Marina.


Pettern1972

Recommended Posts

Flotte saker :thumbsup: Makan til forhåndsreklame for treffet a gitt! Og veldig bra artikkel med hr Onsager! Når det er sagt, og det er ment, så kan jeg også kommentere resten av magasinet, som jeg angrer på at jeg ikke har tegnet abonnement på mye, mye tidligere. :giggle: Flott magasin i papirutgave var det au. :clap:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

 

Merk at eksamensgebyret MÅ være innbetalt før eksamen avlegges, kvittering må fremvises ved eksamen. Konvertering til SRC/VHF blir fakturert i ettertid.

 

Må ha dette inn med teskje...

pnkt 1: Ved konvertering til SRC, må man ikke betale inn på forhånd og er derved ikke forhåndspåmeldt !

pnkt 2: Påmelding skjer da på treffet, mot at man har med de nevnte dokumenter ?

 

Du har kanskje et tlf. nr. til vedkomne (Benji ?) som holdt kurset i fjor?

"Sistemann tar med flagget"

Link to post
Share on other sites

Skal mann avlege eksamen må man ha betalt på forhånd.

Konvertere til src kan man gjøre ved å sende inn til lisensavdelingen - se maritimradio.no- men det gjelder om sertefikatete er tatt etter 2002; om jeg ikke husker helt feil herfra.

Trenger å vite hvor mange som kommer, da jeg må få rett antall prøver ut.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Kan ikke moderator lime denne er du snill.

Litt tidlig ennå, vi forsøker å begrense antall limte tråder til et abs. minimum siden de tar verdifull vertikal plass, dagens skjermer bygger jo i bredden, ikke i høyden, mens reglene for bredde på websider stammer fra tiden der skjermene var 4:3.

 

Men treffet har banner i høyrekolonnen. Siden det ble satt inn i slutten av januar er det vist 1,485,519 ganger.

 

Gratulerer til arrangørene med omtale i Båtliv!

Link to post
Share on other sites

Skulle virkelig ønske jeg kunne komme i år og. Treffet var definitivt ett av fjorårets høydepunkt. :thumbsup:

 

Desverre så kommer andre ferieplaner i veien denne gangen. :nonod:

 

Får satse på å komme sterkere tilbake til neste år. :smiley:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...