Jump to content

baatplassen.no Østfoldtreffet, Sand Marina.


Pettern1972

Recommended Posts

 

Føler meg litt kjip at vi kommer rullende i år, men det viktigste er at vi kommer :yesnod: Eller :pray:

 

 

Jeg fikk dispensasjon til å komme på hjul i fjor, så regner med det skal gå greit! :thumbsup:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

 

...

Ruta Lars har lagt inn bilde av er jo den mest nærliggende, men hvis det er blankt vann og sol er det nydelig å kjøre utenskjærs og inn Asmalsundet til Sand. Da legger du kursen fra Strømtangen/ Brotta (avhengig om du kommer utaskjærs eller innaskjærs) mot Hvaler.

...men hvis båten er høyere enn ti meter, så kommer du ikke under Asmalsundbrua.

 

Årets T-shirts er i hus:

 

 

 

Da var årets program klart:

 

bilde

hei Pettern;

bare ta bort "H" i "HVIS SJØVETT" - det er "VIS SJØVETT" det skal være :smiley: :smiley:

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Ruta som LarsH la inn er helt grei og uten fare

Er standard omveien jeg tar om det er for mye vind rett over til Sverige fra Vestfold T/R. Har gått der en 20-30 ganger.

Nåværende Mariell er 12 x4 mtr, 5 meter høy og stikker 1.20. Tror det muligens er 4 meter på det grunneste når du passerer det lille skjæret etter brua.

Har alltid gått på vestsiden av det skjæret.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

du får kjøpe Rosanna på treffet da men splitter nyinstalert motor :smiley:

Ellers takk, men jeg har båt. Innmeldt i Norsk Hagebåt Forening.

Kommer sterkere tilbake neste år.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Hei jeb. Vi drar nedover fra Son med vår Saga27 i morgen, og da er det en periode midt på dagen med roligere vindforhold. Ellers diskuteres været nedover, spesielt ved Strømtangen i denne tråden.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

 

Er flere som tydeligvis ikke har fått mailen jeg sendte ut til dere i går, snakket med microsoft tidligere i dag, og det være en migreringsfeil i forbindelse med overgang fra @hotmail.com til @outlook.com som skjer i disse dager. Til dere som ikke har fått mail, gi meg beskjed, og evt en alternativ epostadresse, som ikke er @hotmail, så sender jeg på nytt....

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Vi er der tidlig vi også, regner med å passere Strømtangen mellom 1100 og 1300 dersom værmeldingen blir som de sier i dag.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Vi har kommet oss til Slevikkilen, så vi har bare en liten stubb i gå før vi er fremme. Hvis vi plutselig ikke finner på noe annet så er vi på Sand en eller annen gang før kl. 15 i morgen. Vi kan jo hjelpe velkomstkomiteen å ta i mot båtene som ankommer.

/per

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...