Jump to content

baatplassen.no Østfoldtreffet, Sand Marina.


Pettern1972

Recommended Posts

Trudelutt er også på plass etter en fin tur fra Son uten noe særlig sjø eller vind. Men vindusviskerne gikk en del.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Planen min er å kommme avgårde så fort som mulig etter jobb i morra rundt kl 15.00. Men det er jo da det blåser mest ser jeg ....hmmmm tenke tenke. Prøve om jeg kan slutte litt tidligere så da er det bare å slenge ut alt dere har av fendere og flykte området hihi :giggle: neida....

Håper noen hyggelige medlemmer kan ta meg imot da jeg kommer alene :pray:

Link to post
Share on other sites

Bobilen pakkes for fulle mugger her nå. Har i grunn pakka hele uka da vi fortsetter ferie etter østfoldtreffet :) Vi kommer ned i kveld, avventer til etter rushen.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Ja da har samboer fått hastetime kl.3,for operasjon i forbindelse med en tann. Får se det ann til i morgen om jeg tar en tur. Hadde vært morro og få det med seg. Hadde det veldig koselig i fjor.

Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær.

Link to post
Share on other sites

Hvis man ser nederst på siden til Figaro, kan man se at han kommer med en Succes 1050. Den er neppe over 10m høy

jaja. Men alle vet ikke hva en Succes 1050 er. Det kunne vært en tiogenhalvmeler lang seilbåt som da gjerne har tretten-fjorten meter mast. men da kommer han vel fint under brua, da.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...