sjøpølse Svart 4.August.2021 Del på Facebook Svart 4.August.2021 TideRace skrev for 2 timer siden: 😂🤣... Takk for gode pensjonsråd, @pipe. Jeg klarer tydeligvis ikke å skille mellom gull og gråstein i hyllene nede i hobbyrommet. Men jeg vet fremdeles ikke helt hva dette er... 😊. Renser dyser osv :) Les hele tråden, så ser du. https://forte.as/product/advanced-formula-diesel-treatment/ Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 26.Desember.2021 Del på Facebook Svart 26.Desember.2021 (redigert) For de som lurer på hvor de kan få tak i forte, så kjøpte jeg nettopp en flaske av hver på xtremelys.no Kom i posten på en liten uke. Skal testes til våren på en gammel md7. Dieselvarmeren (D4) deler tank med motor, så denne vil jo også få seg en dæsj med vidundermiddel, kom til og tenke på om det kan være noen fordeler/bakdeler med å kjøre forte gjennom dieselvarmer? Noen som har erfaringer med dette? Hadde jo vært ganske greit om det hadde samme rensende effekt på eberen. Redigert 26.Desember.2021 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Guest Svart 26.Desember.2021 Del på Facebook Svart 26.Desember.2021 Bruker noe ala som det her, når jeg skal rense dysene. Da får jeg jo svar på hvor mye det har hjulpet også Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 26.Desember.2021 Del på Facebook Svart 26.Desember.2021 (redigert) Eika skrev 18 minutter siden: Bruker noe ala som det her, når jeg skal rense dysene. Da får jeg jo svar på hvor mye det har hjulpet også Får du den der på flaske til 300 spenn så slår jeg til Har ett sett dyser til md7 som skulle hatt seg en service /justering Redigert 26.Desember.2021 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Guest Svart 26.Desember.2021 Del på Facebook Svart 26.Desember.2021 Bruker 15min på å nappe av dysene, så 5min bort til en kamerat, står der å prater sjit en stund og ser på han gjøre jobben og forklare div, så tilbake å montere dysene på 15-20min, for den nette sum av tusen takk, si ifra når du trenger hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 23.Mai.2022 Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 Har kjøpt en flaske dyserens og en flaske diesel conditioner. Begge er merket EN 590 kompatibel. Hva er optimal doseringmetode? Hele dyserensflaska i finfilteret, spre den på begge filter (finfilter og grovfilter) eller kjøre tanken ned til ca 50 liter og tilsette begge flasker i tanken? Ser at det benyttes flere metoder. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Taskeladden Svart 23.Mai.2022 Del på Facebook Svart 23.Mai.2022 kjørte hele flasken dyserens i finfilter på varm motor, lot motor gå ett lite minutt og så lot den stå i 2 dager. Conditioneren helte jeg rett i tanken som bare er 30 liter og den kjører jeg på enda. Fungerte greit. mindre røyk ved oppstart og betraktelig mer lettstarta når motor er kald. inbiller meg jeg fikk litt mer power også men det kan være hodet som spiller meg ett puss Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
b0rls Svart 16.April Del på Facebook Svart 16.April Tester dette på min Iveco 8361 SRM nå, fylte hele flasken i finfilteret og resten med ren diesel. Kjørte motoren i ca 1 min og skal nå la det stå noen dager. Blir spennende å se :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.