index Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Et ærlig spørsmål om en reell problemstilling slik jeg leser det. Hvorfor denne to år gamle tråden blir hentet opp igjen nå aner jeg ikke..... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eureka Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Registrerer at Uglesett enten løfter gamle "hete" tråder eller stort sett opptrer som opphisser i "for og mot-tråder ". Det er laaaangt mellom båttekniske innlegg. Så at det er en person med to nick, ett for hissig debatt og ett for båt-teknisk, er jeg temmelig sikker på. Liker jeg det? -nei. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Ikke uenig i den der, Eureka. Det er noen tema som garantert drar I gang diskusjoner, og noen brukere som er svært bevisst på å bruke disse;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Uglesett Svart 3.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Hvorfor jeg hever tråden? Den er høyst aktuell. Hvor skjer ulykkene , hvorfor skjer ulykkene og med hvilke båter? Kjøring i urene trange farvann, mange båter på vannet, høy fart, dårlige lysforhold, båtfører har prestasjonsangst pga manglende kunnskaper ( les pappagutter fra byene med lånt båt)alkohol og tildels dårlig dømmekraft. Det er mange som lider av denne diagnosen. Jeg har merket en viss bedring men det kan komme av en meget kald forsommer. Det virker som om flere vet hva et skilt 5 knop betyr og noe enkle manøvrerings regler for småbåter. Får håpe at denne utviklingen fortsetter Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Husk å bruke blålys når du vil fort frem ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.