Jump to content

Trange farvann, båt vil forbi....


Uglesett

Recommended Posts

Tror det bildet er tatt fra taket på aktercabinen på en Scand Baltic/Atlantic....

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 

 

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Og fortsatt oppgir han i avataren at båten er en Sjømann 22! De fleste andre har vel der satt inn typen båt de har vil jeg tro? Holdt nesten på å si at det har i alle fall alle oppegående og beleste gjort, men det sa jeg ikke! :lol:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Brukte en hel formiddag på å komme forbi da?

vi rakk faktisk å snakke litt ja, nyere e-tec hadde han, og han var fornøyd med den ;)

 

Men dere kan ikke egentlig regne ut forbikjøringstiden uten å vite lengden på hans båt, og min båt, jeg er ca 32 fot, han var ca 19, snurr matte!

Link to post
Share on other sites

Fy fan for noen feige jævler dere forumgrisene her er ! Strå kontoen er nå stengt av Ingar fordi dere sutrekoppene har klaget og klaget og klaget utelukkende fordi det var et nytt medlem og at denne mente noe annet enn hva dere feige grisekuker mente. eller latet som dere mente i deres latterlige søken på å være politisk korrekt. fy fan så kvalmende. Ikkje èn eneste klage eller en eneste im ble sendt til strå. Mens drøssevis gikk rett hjem til moderator- eller mamma for dere bleieunger. mamma mamma mannen var lumpen med meg og sa hva han faktisk mente fremfor å leke prippen og småborgelig slik som vi buuhuuu ja buu fucking huu.

 

Ser eg noen av dere på sjøen så skal eg fan meg pisse dere i trynet

Link to post
Share on other sites

Jøss, stått opp med feil bein det siste året ?

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 

 

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

ja eg skal ha en fortreffelig dag så får dere heller løpe hjem til mamma om noen sier noe rart eller noen lager bølger. Aldri i mine levedager har eg møtt en så feig og smålig besteborgelig gjeng!

 

Det er som kjent en ubegrenset tilgang på epostadresser der ute så..

Redigert av snusmumrik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er ikke det at du mener forskjellig Strå, det er måten du gjør det på. Det faller dårlig inn hos mange her. Dette er et diskusjonsforum og meningen er å diskutere og komme med ulike synspunkter, kanskje du ikke forstår det men du kommer ofte med trakasserende undertoner. Derfor :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...