Jump to content

Trange farvann, båt vil forbi....


Uglesett

Recommended Posts

Registrerer at Uglesett enten løfter gamle "hete" tråder eller stort sett opptrer som opphisser i "for og mot-tråder ".

 

Det er laaaangt mellom båttekniske innlegg.

 

Så at det er en person med to nick, ett for hissig debatt og ett for båt-teknisk, er jeg temmelig sikker på.

 

Liker jeg det? -nei.

Link to post
Share on other sites

Hvorfor jeg hever tråden? Den er høyst aktuell. Hvor skjer ulykkene , hvorfor skjer ulykkene og med hvilke båter?

 

Kjøring i urene trange farvann, mange båter på vannet, høy fart, dårlige lysforhold, båtfører har prestasjonsangst pga manglende kunnskaper ( les pappagutter fra byene med lånt båt)alkohol og tildels dårlig dømmekraft. Det er mange som lider av denne diagnosen.

 

Jeg har merket en viss bedring men det kan komme av en meget kald forsommer. Det virker som om flere vet hva et skilt 5 knop betyr og noe enkle manøvrerings regler for småbåter. Får håpe at denne utviklingen fortsetter

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...