Tom Rør Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Trolling er ikke så smart, hvis du vil bli tatt på alvor :-( Sitér dette innlegget Link to post
Gunda II Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Vel, for å gå tilbake til trådstarters spørsmål: arv. Men med dagens drivstoffpriser, blir det ikke mye overskudd til neste generasjon. Heldigvis er barna også båtinteressert Sitér dette innlegget Link to post
Con Firm Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Økonomi og prioriteringer. Sitér dette innlegget Link to post
kointa Svart 31.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Har tydeligvis kommet en del for nære nå har eg ikke bedt om lønnslipp, eller ligningsoppgaver, og ikke går jeg rundt og grubler på hvor folk får pengene fra heller. Men jeg var sikker på at BP var den riktige plassen å stille et slikt spørsmål og jeg har fått de svarene jeg "trengte", og som jeg egentlig trodde. At det er selvsagt snakk om prioriteringer, og ikke minst entusiasme som for enkelte vil fortone seg som galskap og siden jeg har fått så mange svar av entusiastiske båtfolk, sier jeg meg fornøyd og mett Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Godt at du fikk de svarene du ville ha Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.