Ida Marie III Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Den har ligget for salg svært lenge.. neptunusen. . Så kan hende.. du kan kikke på den.. en gang. . :-) om du orker.. Ikke noe problem, men er ikke hjemme før 10 mars. kan ta meg en tur jeg da. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 (redigert) Jeg ville fått tak i en fin P-55, de er fine å bo i og blitt billige i innkjøp. Så skal du vel bruke den litt utpå også? Er jo ikke noe særlig å ralle rundt i en Neptunus eller en Bayliner pilothouse ;-) Redigert 22.Januar.2014 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
finnmarken Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Men P 55 blir vel en prisklasse opp i forhold til Bayliner? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 jeg har jo planer om å tøffe litt rundt au Fru Jacobsen... må jo rundt å se etter deg å farkostene dine.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Nå tenkte jeg på en sånn rundt 89-90 da, de får du for litt over en mill nå. Og får jeg legge til at noe av innlegget var litt spøkefullt ment. (Så jeg ikke får en haug med Neptunus og Bayliner-eiere etter meg ;-) ) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Du får ta deg jobb hos oss og vips; problem solved ;-) Da har du bobåt :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 hehe.. må ikke si sånn Frue... det frister.. å det vet du.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Stor nok denne også http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41507678 Fint med akterkabin også. Enig i at Bayliner kanskje ikke er helt som Princess, men den Pilothouse virker veldig romslig og praktisk. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Men se litt på 55'n de har en kjempefin sittegruppe på babord-siden. Jeg har hatt en sånn og var kjempeglad i den båten Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 den er jo litt større... men får vel leie skipper.. til jeg evt får lov å kjøre selv.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Det er bare en morsom vintergreie det, og plutselig kan du føre 24 mtr. Er det ikke det det er nå a? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 det er du som kan reglene... jeg er amatør der..:) Men om det skulle dukke opp en slik... så er jeg nok åpen for et kurs ja-- Den princessen som ligger i grimstad.. er vel ikke skipsregistrert den heller.. det er litt tungvindt med banken.. venter svar derfra ang det,, Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Nei jeg har ikke så mye greie på akkurat det men tror D5 har gått opp til 24 mtr. Hvordan P er det som ligger i Grimstad? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 det er en 435 som ligger der Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Ligger en 435 i Oslo og tror jeg. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 er Aker yachts som selger den.. de holder til i Oslo.. men båten ligger i grimstad.. hvis det ikke er flere da.. det kan jo være Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Mulig det, bare bruk god tid. Drømmebåten dukker plutselig opp til en pris du er fornøyd med bare du er tålmodig :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 jeg bor godt i min lille NW900.. å det har jeg gjort siden oktober.. så har det ikke travelt.. Men er åpen for handel i løpet av våren.. men kan og godt vente til neste vinter Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Januar.2014 Del på Facebook Svart 22.Januar.2014 Da kommer du før eller siden over et røverkjøp :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mariell Svart 23.Januar.2014 Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 Send en forespørsel om bilder og mer info. på denne Store vinhttp://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=44914561 Ser at store vinduer og varmetap er nevnt tidligere i tråden. Ja det er varmetap. På vinteren dekker jeg til front vinduene og siden vekk fra kai med beskyttelses trekket foret med bobleplast. Er det mildere enn -5 fjerner jeg trekket for fronten for å få lys inn. Har bodd om bord i 5 år nå og angrer ikke ett sekund på at jeg valgte en Trawler/Trader som bo båt. Få båttyper med så mye boplass pr. fot. I Mariell er det mye trapper, men so what. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
enebakk Svart 23.Januar.2014 Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 Her er link til den båten @Mariell linket til på finn.no http://www.galatiyachts.com/all-used-yachts-for-sale-from-50-to-60-feet.html/1994/DEFEVER/45-TRAWLER/50.0-FT/ST-HELIER,JERSEY--GB/details-3118665 Men den må vell Ce godkjennes ? Åssen går det med de motorene? Sitér dette innlegget Link to post
enebakk Svart 23.Januar.2014 Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 Ser nå at den står i UK så da har den vell CE i orden eller slipper den da? http://www.yachtworld.com/boats/1994/Defever-45-Trawler-2245777/St-Helier%2C-Jersey/United-Kingdom#.UuCWRX-5SK0 Sitér dette innlegget Link to post
Vidar'n Svart 23.Januar.2014 Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 (redigert) Har selv hatt P 55 i noen år, fantastisk skute, absolutt et boalternativ på alle måter. Har en kompis som har en for salg som er skipsregistrert.. Send evt pm så skal jeg videreformidle tlf. Redigert 23.Januar.2014 av Vidar'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 Send meg gjerne hans nr.. på pm. :-) absolutt interessert. . Men jeg har det jo ikke travelt.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2014 Mariell den du linket til har jeg ikke fått med meg, bra tips.. takker. . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.