Jump to content

Bobåt, mellom 40 og 50 fot. Anbefalinger?


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Nå er det jo litt forskjell på en 46-foter og en gammel tre-øse på 78 fot da. Er jo enig at større båter med to maskiner er vel så lett å manøvrere, men en 78 fots båt trenger stor plass uansett hvor lett den er å styre. Og med 2x145 så er den tung og få rundt.


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Når det gjelder Sæbøs innlegg om utsikt fra en Princess, så må jeg jo egentli si meg litt enig. Men vinduene går jo rett over sofaryggen akkurat som i et vanlig hus. (hvertfall i de 4 jeg har hatt) Og jo mer utsikt jo mer innsikt. Du vil vel ikke heller ligge på sofaen hjemme hvis den ligger i vindushøyde?


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Jeg har vist min sønn begge båtene. :-) så det er viktig det du sier. Han mener at den P båten er fineste. Men neptunusen er best å bo i. :-) så det er stort sett det samme for han. De andre barna har ikke fått vite så mye enda. :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...