Euklid Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Tror ikke jeg kan huske en så stille kveld i Tananger som dette på denne siden av jul, så om dette fortsetter burde det bli en knalltur oppover i morgen. Egersund er et greit mål – og med båt som gjør en del flere knop enn min tar det ingen evighet å svippe inn til sentrum heller. Billig diesel på pumpe ved innseilinga (nesten umulig å gå glipp av; om man ikke ser den er tåka så tett at det bare er å komme seg i havn). God tur! Tar gladelig imot en tamp i Tananger om dere ramler innom her, men ambisjonene er kanskje større enn som så? Finnes dieselmulighet også her. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Har vært å fylt i egersund før. Så det går vel bra. Det gleder meg å høre at det er rolig vind på jæren. :-) regner med vi går med mellom 15 og 16 knop i morgen og. Hadde egentlig tenkt skrogfart.. men kjenner det trekker litt mot Bergen. ;-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lars O Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Ønsker dere en riktig god tur videre Kjenner at det rykker i hentemoduset selv, men skuta er ikke klar enda. Følger dere hele veien :-) Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Hyggelig Lars O grep meg selv i å tenke på om du var foran eller bak denne gangen . Det ble jo noen forbifarter sist. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Worry II Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Er du 100% trygg på maskinen, Bjørn ? Kan du fortelle litt om den ? Virker den tight ? Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Jeg følger deg spent Bjørn.og jeg gleder meg til å overta Nord Westen neste gang den skal på Langtur fra Bergen til Kristiansund.God tur videre ! Hilsen Guttorm Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Som sagt på FB. God tur, og blås i at det er huskete. Et uklart bilde formidler også en stemning. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Worry. :-) denne maskinen har gitt meg mange gode netter. Den har aldri prøvd seg på et feil slag.. bare den får mat. Så dette er jeg trygg på ja. Vi koser oss nå med å plotte å planlegge .så får vi prøve med noe mer bilder i morgen. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Her koser Grethe seg ved brygga til Sverre Nilsen. God å mett. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gutek Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 At båten hadde et navn,Grethe var jeg ikke klar over før nå. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 28.Februar.2014 Del på Facebook Svart 28.Februar.2014 Håper dere får bra vær og kan legge inn litt bilder, her på østlandet skal det snø.. Bare å få på marine traffic som første gjøremål i morgen ..god tur videre ! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Back on track.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 God morgen og riktig god tur videre :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg sitter her og slår på bongotrommene mine og prøver å få sjøen til å roe seg, og det ser jo bra ut så langt. Håper dere har sovet godt, og er frisk og opplagt. God tur videre! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fin norsk natur. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Antilia Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 God tur videre!!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Ben Sin Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Og "heldigvis" vekte vesla meg, så jeg også får gleden av å følge deg videre! Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fartskontroll etter Lindesnes. KV Nornen ligger på lur. Kjør pent og god tur videre. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Hva er fartsgrensen? Har ikke sett skilt? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Wiking26AC. . Bongo trommer hjalp.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Mye bedre sikt nå ca to tre nm tipper jeg. Ser ikke lastebåten som passerer utforbi nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ben Sin Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Rolig sjø? 18 knop ser jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Stemmer. Nesten flatt. Noe økende.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ser nesten ut til å være nesten vindstille rundt Lista, iflg Windfinder. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.