Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Hei Bjørn, har ikke fått fulgt med i dag før nå. Dere er utrolig heldig med været, godt å slippe unna usikkerheten med dårlig vær. Ønsker dere en riktig god tur videre, og en herlig retur. Spennende å følge deg. Sitter selv i båten, på land og under presenningen, driver og støper med Epoxy. Tilbringer natten i båten før retur hjem i morgen. Hell og lykke til deg og mannskapet. Mvh Patton

Link to post
Share on other sites

Hei Bjørn, har ikke fått fulgt med i dag før nå. Dere er utrolig heldig med været, godt å slippe unna usikkerheten med dårlig vær. Ønsker dere en riktig god tur videre, og en herlig retur. Spennende å følge deg. Sitter selv i båten, på land og under presenningen, driver og støper med Epoxy. Tilbringer natten i båten før retur hjem i morgen. Hell og lykke til deg og mannskapet. Mvh Patton

Link to post
Share on other sites

Hei Bjørn - kjempeflott ! Vi gleder oss til å ta over stafetten på Bergen - Kristiansund som vi tenker å dele i 2 etapper med overnatting i Måløy.Dersom været ligger an til det så tenker vi på weekenden om fjorten dager. Gleder meg å se at båten tåler "pes".

God tur videre

 

Hilsen Guttorm

Link to post
Share on other sites

Jeg tok en Sap. Det må være lov. :-) ikke gikk vi for fort som heller. . :-)

 

Når det gjelder forbruk har jeg desverre ikke helt kontroll på det. Men det har gått mye suppe. Jeg har fyllt 522 liter diesel. Men noe av dette er nok brukt i arendal.

Men som Gutek skriver, båten er blitt presset hardt. Vi er vel godt lastet. Er jo boligen min som er på tur.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Jeg har hatt mellom 2200 og 2400 rpm på motor stort sett hele veien. Inni Karmsund fikk den frie tøyler ei lita stund. Bare for å se på temp. Men den var helt stabil. Det er bra. Men fikk ikke mer enn 2500 rpm godt å vel.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

SÅ ikke noe til dere, men været har vært upåklagelig utenfor Jæren idag. Startet i dag morges fra Bokn, ligger nå i Egersund.

 

Har vært å hentet en Nordship 28 som vi (dvs egentlig guttungen) kjøpte forrige helg på Karmøy. Håper å komme rundt neset imorgen, men må se på været. Så at de meldt opp til 7 m/s store deler idag, men jeg har ikke sett noe til det.

 

Oppdaterer med mobilen her: http://web.bzzware.org/tabita/mms

EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...