Dykker Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Se kamera nr. 4. www.arendalhavn.no/no/Gjestehavn/Webkamera-Arendal-/ Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Se kamera 4. [ www.arendalhavn.no/no/Gjestehavn/Webkamera-Arendal-/ /URL] Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 He he. Nå får jeg en liten smule prestasjonsangst Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Vi gleder oss Tom Rør. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Krysser fingrene for godt vær, og håper yr har feil sånn som det ser ut på langtidsvarselet :-) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Ja, Tom, med de prognoser, der truer nu, så håber jeg at din dieselvarmer virker. For at sige det sådan... Men hvad med at starte din hentetråd allerede nu? Vi trænger til noget nyt at mimre om og så er det også slut med at kapre Bjørns tråd... Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Se kamera 4. [ www.arendalhavn.no/no/Gjestehavn/Webkamera-Arendal-/ /URL] Stemmer det. Den ligger her. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Ser bare mørket :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Vet du sånn røffelig hva du brukte i timen på turen?Nei.. å jeg vil helst ikke vite det heller:-) det var svært tung drift i sjøen.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Gratulerer med ny båt og en flott tur .hvor gammel er matrosen Matrosen er passert 17. Å en solid støtte for sin far. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Hehe..skal ned nå...opdateres hvert tiende minutt tror jeg.. men vises best i dagslys.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Dykker Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 White Lady i havn (webcam Arendal) idag. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Ho ligger å koser seg i sola. Nyter tilværelsen. :-) å jeg fryder meg hver kveld. Jeg har fått et fantastisk hjem. Til torsdag kommer min minste datter på besøk. Det gleder jeg meg til. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Julie III Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Gratulerer igjen, og for er vær du har fått de første dagene med båten til kais! Kos deg masse med det beste livet har å tilby: båt og barn! Sitér dette innlegget Link to post
Ivardraco Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 hvor i arendal er det du ligger egetlig ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Ligger i gjestehavna rett ved skipperkroa. Å det gamle rådhuset. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ivardraco Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 så da er det over på tromøya de ser på bilde ? eller er jeg på bom tur ? hehe Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Ja, båten gjorde seg bedre der enn på Nordåsvannet i Bergen! Byen kler båten! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Nei.. å jeg vil helst ikke vite det heller:-) det var svært tung drift i sjøen..Sånn tenker jeg også, så hvis ikke mannskapet regner på det, så får jeg ikke vite det:-) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Het ikke båten premier cru eller noe sånn? Hvorfor blir den omtalt som white lady? Det har jeg lurt på en stund.. Hehe.. Flott båt! Du får holde kaffen varm til i sommer. Da kjører jeg forbi..;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 så da er det over på tromøya de ser på bilde ? eller er jeg på bom tur ? hehe Det er vel Hisøy. Men det du ser bak båten er fastlandet på andre siden av Kittelsbukt. Båten ligger øst vest. Ca med kveldssola inn på akterdekket. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Den har egentlig aldri hett premiere cru. Det er en annen båt som hat hett dette. Båten heter i skipsregister Silje Malin. Kallenavn LG2522. Men tidligere eier har døpt båten om til Premiere Cru II. Men ikke i skipsregister. Nå heter den White Lady. Også i skipsregister Må bare få lånt meg en varmepistol å få vekk gammelnavnet. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
M/B Nordheim Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Het ikke båten premier cru eller noe sånn? Hvorfor blir den omtalt som white lady? Det har jeg lurt på en stund.. Hehe.. Det er nok hans elskede, den er nok sånn passe dyr i drift så då må det avspeilast i navnet. flott skute da Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Ivardraco Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 okey ja er lenge siden jeg har vært i arendal nå skjønner må vel ta bilen ned en helg snart tror jeg hehe Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Kontakt meg. Å er jeg i båten. Så bruker det å være kaffi ombord. :-) å Båtplassen venner er velkommen. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.