Chilli Solbris Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Bare et siste track, så skal jeg slutte å mase ;-) Jeg tør vedde båten min på at ingen ser på trackene som mas! La dem komme! [emoji1][emoji2][emoji106] Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Snekker'n Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Portør neste. Buster X med Yamaha 70 Link to post
Snekker'n Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Vi sikter oss inn på Stavern. Der blir det mannskapsbytte. Jeg mønstrer av og Tom Rør-Dottir mønstrer på for å delta på sjarmøretappen. Da opphører også livesendingene, men AIS vil fortsatt fungere som før. Buster X med Yamaha 70 Link to post
baatsman Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 (redigert) Ikke smart Snekker`n. Da er jeg nødt til å fakturere deg for å Netflix isteden. Og dette kan få store konsekvenser. Her sitter 4 millioner og følger programmet, sammen med Kongen (Tom) REX. Redigert 28.Mars.2014 av baatsman (see edit history) Vi sees! Link to post
Vedvards Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Teknisk stopp i Stavern fordi Tom skal handle webcam Link to post
Snekker'n Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Det er hans kamera, men det fungerer ikke på Mac. Buster X med Yamaha 70 Link to post
Allan E Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Takk for fin tur så langt begge to. Link to post
Øya Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Tom må kjøpe PC i Stavern, eventuelt kan datteren ta med fra heimen. Kan ikke stoppe live sending nå. Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
lano2 Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Endelig en hallo-dame som mønstrer på !!! JIPPI !! Link to post
baatsman Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Takker Snekkern for god underholding! Og seffern til Kapteinen og Vi sees! Link to post
Snekker'n Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Takker Snekkern for god underholding! Og seffern til Kapteinen og Takk for hyggelig tilbakemelding. Føler at det er vi som skal takke for alle gode råd og tips underveis. Vi har hatt "følge" av lokalkjente på hele turen, og det har føltes veldig trygt og godt. Dere får følge Tom på AIS inn til Oscarsborg i morgen. Jeg skal forsøke å legge ut dagens bilder i kveld eller i morgen. Hvem vet, kanskje jeg rekker å starte litt båtpuss i løpet av helgen? Buster X med Yamaha 70 Link to post
Zitt Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Til deg Snekker'n, du har gjort en fabelaktig jobb! Hvis du gjør en like god jobb som snekker, vil jeg ikke stusse på å kalle deg en ebenist som er et finere ord for kunstsnekker. Ta det med deg når noen spør hva du driver med: - Jeg er en ebenist! Takk for turen til deg! Link to post
Snekker'n Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Til deg Snekker'n, du har gjort en fabelaktig jobb! Buster X med Yamaha 70 Link to post
sap_2000 Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Tusen takk for turen med flotte bilder og live sending Snekker'n :-) God tur videre Tom! Og igjen gratulerer med rålekker og flott båt! Håper å få se på den etterhvert... P42 er drømmebåten min ;-) Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 28.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Vi har satt stor pris på all støtte og tips på denne turen, og håper det også har inspirert andre til å gjøre det samme en gang. Det kan anbefales :-) Link to post
Øya Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Takk for god underholdning Snekker'n. Det har vært gøy å følge dere. God tur innover i morgen Tom Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Sunny33 Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Takk for turen begge 2 Link to post
LALUNA II Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Må bare slenge meg på og takke snekkern for livesendingene. kjempe å følge med. Godt denoe reisen snart er slutt så en kan få gjort noe annet vettugt Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars H. Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Takk for turen til begge, vi og 5 andre BP-båter venter på dere på borgen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slangemannen Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Har vært en fryd å følge med hele veien fra Molde. Flotte bilder og live sending har vi fått se hele veien. God tur videre til hjemtraktene. Link to post
M/B Nordheim Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Tusen takk for turen med flotte bilder og live sending Snekker'n :-) God tur videre Tom! Og igjen gratulerer med rålekker og flott båt! Håper å få se på den etterhvert... P42 er drømmebåten min ;-) Skriv veldig under på denne, makalaus hentetråd. God tur vidare. Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
ebonita Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Tack för trevlig resa så långt! Fin båt och såvitt jag förstår så kan man säga att Ni haft tur med väder och vind. Jag hoppas att Du kommer tillbaka med lite 'statistics' när Du får tid, det är inte så ofta det körs sådana sträckor med så konsistenta driftsförutsättningar. :clap: Link to post
DieselDahl Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Sola skinner på Borgen tom, kom kom. Link to post
Key Freak Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Må bare slenge meg med i takke-koret! Det har vært utrolig gøy å følge live-sendingene underveis. Du verden, for en god mediadekning Snekker'n har sørget for. God tur videre, Tom! Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
navid Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Takk for nok en underholdende og spennende hentetråd med mange fine bilder underveis. Ser jeg må legge om litt på ruten Stavanger – Kristiansund til sommeren, etter gode tips fra navigatørene i tråden din. En stor takk til de også. «M/Y MON BIJOU» med mannskap ønskes en trivelig og fin seilas videre. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn