Jump to content

Hentetråd Molde Oslo


Tom Rør

Recommended Posts

Bare et siste track, så skal jeg slutte å mase ;-)

 

Jeg tør vedde båten min på at ingen ser på trackene som mas! La dem komme! [emoji1][emoji2][emoji106]

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Takker Snekkern for god underholding! Og seffern til Kapteinen og

 

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Føler at det er vi som skal takke for alle gode råd og tips underveis.

Vi har hatt "følge" av lokalkjente på hele turen, og det har føltes veldig trygt og godt.

Dere får følge Tom på AIS inn til Oscarsborg i morgen.

Jeg skal forsøke å legge ut dagens bilder i kveld eller i morgen.

Hvem vet, kanskje jeg rekker å starte litt båtpuss i løpet av helgen?

Buster X med Yamaha 70

Link to post
Share on other sites

Til deg Snekker'n, du har gjort en fabelaktig jobb! Hvis du gjør en like god jobb som snekker, vil jeg ikke stusse på å kalle deg en ebenist som er et finere ord for kunstsnekker. Ta det med deg når noen spør hva du driver med: - Jeg er en ebenist! :thumbsup:

Takk for turen til deg!

Link to post
Share on other sites

Tusen takk for turen med flotte bilder og live sending Snekker'n :-)

God tur videre Tom! Og igjen gratulerer med rålekker og flott båt! Håper å få se på den etterhvert... P42 er drømmebåten min ;-)

Skriv veldig under på denne, makalaus hentetråd. God tur vidare. :seeya:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Tack för trevlig resa så långt!

 

Fin båt och såvitt jag förstår så kan man säga att Ni haft tur med väder och vind.

 

Jag hoppas att Du kommer tillbaka med lite 'statistics' när Du får tid, det är inte så ofta det körs sådana sträckor med så konsistenta driftsförutsättningar.

 

:clap: :clap: :clap:

Link to post
Share on other sites

Må bare slenge meg med i takke-koret! Det har vært utrolig gøy å følge live-sendingene underveis. Du verden, for en god mediadekning Snekker'n har sørget for. God tur videre, Tom!

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Takk for nok en underholdende og spennende hentetråd med mange fine bilder underveis.

 

Ser jeg må legge om litt på ruten Stavanger – Kristiansund til sommeren, etter gode tips fra navigatørene i tråden din. En stor takk til de også.

 

«M/Y MON BIJOU» med mannskap ønskes en trivelig og fin seilas videre.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...