Jump to content

Hentetråd Molde Oslo

Tom Rør

Recommended Posts

God Morgen Tom tidlig oppe i dag og http://www.marinetraffic.com/no/ais/home/centerx:10.59675/centery:59.15135/zoom:8/mmsi:912570902/_:74d8ff694271b1ce01b6a236927b85b1
Kommet i siget videre ser jeg ...Flott artikkel i DB foreesten moro med noe sånt i blandt ....
Har fulgt deg hele veien selv når jeg har vært på jobb Nettbrett og Marinetrafic.....
måtte jo sjekke status underveis og tråden rullet jo gjevnt fra 5 på morgen til langt på kveld og båtlandet har passet godt på dere nedover ....Sier bare takk for turen for denne gang ....
Følger nok med litt til men i dag MÅ jeg få ræva ut av stolen litt :giggle: God tur videre

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Hos meg ser det ut til at marinrtraffic ikke oppdateres i det hele tatt, har ikke fått noen oppdateringer den siste timen fra Bastøy-fergene heller. Du får si ifra når du nærmer deg borgen så vi kan stille oss opp på bryggen. Her det siste av deg kl. 0904.

bilde

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Tusen takk til Tom og Snekker'n og alle de andre med gode innspill for kjempeinspirasjon i ventetiden for oss som er på land, og lykke til med ny utrolig lekker båt , synes den i tillegg er spesielt fin med blå stripe - skiller seg litt ut !

:flag_bp::cheers_wine::flag_bp:

Og..gratulerer med barnebarn !!

:flag_bp::cheers_wine::flag_bp:

Redigert av Magne A. (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...