Arvid_A Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Takk for flott og fengende reportasje, og god tur på "sjarmøretappen" til Oscarsborg! Link to post
LALUNA II Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 God Morgen Tom tidlig oppe i dag og http://www.marinetraffic.com/no/ais/home/centerx:10.59675/centery:59.15135/zoom:8/mmsi:912570902/_:74d8ff694271b1ce01b6a236927b85b1Kommet i siget videre ser jeg ...Flott artikkel i DB foreesten moro med noe sånt i blandt ....Har fulgt deg hele veien selv når jeg har vært på jobb Nettbrett og Marinetrafic.....måtte jo sjekke status underveis og tråden rullet jo gjevnt fra 5 på morgen til langt på kveld og båtlandet har passet godt på dere nedover ....Sier bare takk for turen for denne gang ....Følger nok med litt til men i dag MÅ jeg få ræva ut av stolen litt God tur videre Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 29.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Takk for følget alle sammen Link to post
Trophy Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Da tar det vel ikke så mane tidene før du er her på Borgen? Fin plass ledig på "kortbryggen" tvers over der vi ligger, se: trudelutt.com/cam Får vi live overføring av ankomsten da Lars ? Når er beregnet ETA ? Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Jeg vet ikke om live funksjonen min fungerer, men kan du gi meg rapport om det er noe å se på trudelutt.com/video ? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Nå har jeg mistet mAIS'n din Tom, har du slått av? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
pauc Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Det er ikke noe live fra kameraet ditt Lars, kun bilder. Link to post
Sylvester Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Nå har jeg mistet mAIS'n Fungerer hos meg, er mellom Nøtterøy og Fredrikstad Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Tom Rør Svart 29.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 No connection står det . Prøver igjen Link to post
Bergen dørk Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 (redigert) Kameraet ditt fungerer hos meg, Lars. Du ligger og dupper foran en strømsøyle, he, he. Redigert 29.Mars.2014 av Bergen dørk (see edit history) mvh Bergen Dørk Link to post
pauc Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 En time siden oppdatering for Tom Rør. Lars H har kun stillbilder hos meg, ikke video. Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 (redigert) Hos meg ser det ut til at marinrtraffic ikke oppdateres i det hele tatt, har ikke fått noen oppdateringer den siste timen fra Bastøy-fergene heller. Du får si ifra når du nærmer deg borgen så vi kan stille oss opp på bryggen. Her det siste av deg kl. 0904. Redigert 29.Mars.2014 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 29.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 (redigert) Da ble Tom Rør bestefar i det han passerte Fulehuk fyr Redigert 29.Mars.2014 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Magne A. Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 (redigert) Tusen takk til Tom og Snekker'n og alle de andre med gode innspill for kjempeinspirasjon i ventetiden for oss som er på land, og lykke til med ny utrolig lekker båt , synes den i tillegg er spesielt fin med blå stripe - skiller seg litt ut ! Og..gratulerer med barnebarn !! Redigert 29.Mars.2014 av Magne A. (see edit history) Link to post
pauc Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Da ble Tom Rør bestefar i det han passerte Fulehuk fyr Gratulerer! Innholdsrik tråd dette! Link to post
finnarne Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Gratulerer. Regner med det ikke var datteren som er med som mannskap som nedkom ? Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Tom Rør Svart 29.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Helt riktig, for det hadde blitt i overkant :-) Link to post
Snekker'n Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Da ble Tom Rør bestefar i det han passerte Fulehuk fyr Gratulerer, min venn! Buster X med Yamaha 70 Link to post
Snekker'n Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Gratulerer. Regner med det ikke var datteren som er med som mannskap som nedkom ? Kombinert kaptein, rørlegger og jordmor.... Nei, det er grenser for hva en mann kan gjøre samtidig. Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 29.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Takker ;-) Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Gratulerer Tom!! :flag: :flag: Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sylvester Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Hos meg ser det ut til at marinrtraffic ikke oppdateres Ja det stemmer, var ikke helt med der. Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Bergen dørk Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Ha, ha. Nå ler jeg og kona! Gratulerer! mvh Bergen Dørk Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 vesselfinder.com funker, men Tom sender jo ikke mAIS til dem. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 29.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Jeg ler litt selv her jeg sitter også :-) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn