Jump to content

Hentetråd Molde Oslo

Tom Rør

Recommended Posts

Gratulerer med vel utført hentetur og heimkomst. Og som bestefar :thumbsup: , det blir vel ein lettmatros dette då :yesnod: .

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Der var jammen meg Mon Bijou(Mitt smykke) midt i linsa til Trudelutt :thumbsup:

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Har trent på det i et og et halvt år allerede, da det er nummer to i rekka :yesnod:

Gratulerer med prinsen!

En ting er å bli bestefar, men plutselig å oppdage at man er gift med en bestemor trenger man litt tid å trene på........... :giggle:

Bestemora her er bestemor til fem...... :wink:

Takk for turen Tom. Hyggelig å hilse på deg. Gratulerer som bestefar for andre gang . Håper vi en eller annen gang treffes på sjøen. Nimbusen vår heter Miss C. Ses på marinetraffic

Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. :cheers:

Jeg var nede på brygga i ettermiddag da det kom dn buster inn.. De hadde kjørt fra Molde de også.. Lurte på om du hadde ombestemt deg med både båt og destinasjon..

Respektabel hentetur Molde-Trondheim i åpen båt i mars..

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Jeg var nede på brygga i ettermiddag da det kom dn buster inn.. De hadde kjørt fra Molde de også.. Lurte på om du hadde ombestemt deg med både båt og destinasjon..

Respektabel hentetur Molde-Trondheim i åpen båt i mars..

Det hørtes spennende ut, men tipper det var noget friskt også:-)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...