Jump to content

BAATPLASSEN TREFF "SØRLANDET"


LALUNA II

Recommended Posts

....og til den lille kommentaren om østlendinger;  Er født og (delvis) oppvokst i Arendal, så på sørlandstreffet skal jeg skarre som bare det.  Regner meg jo som sørlending når det passer.

Ja, Arendal må vel regnes som sørlandet............., og når du kan skarre så er vel alt OK :yesnod::cheers:
Link to post
Share on other sites

Vi kunne vel avtalt litt nærmere om det å holde litt plasser osv, det er vel noen av oss som har muligheter til å dra bort der dagen før f.eks

Jeg tro ikke vi skal tenke så mye på Hortentreffe det blir såpass langt borte :cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

 

hmmm.... akkurat det med å holde av er en uting etter mine begreper, og hører vel ikke innunder god folkeskikk. Skulle det dukke opp, eller ligge "fremmede" der så er vel de "bærre lekkert". Kanskje det blir flere på forumet av slikt.

 

 

...og en ting til; Hortentreffet langt borte? Tja, det kommer vel litt an på hvordan du ser det. Er du fra Risør (som vel regnes som Sørlandet?) så er du kanskje ikke så langt borte allikevel? Nettopp DERFOR kunne det vært artig med forskjellige datoer, men pytt-pytt, man kan vel ikke få i pose og sekk.

 

:cheers:

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Håper vi som ikke skarrer er velkommen også  :confused: 

Ja, jeg må jo selv være litt forsiktig. Er innfødt sørlending, men fant frua på østlandet, og kun 2 av 3 unger skarrer. Får kanskje ikke lov å komme selv :confused: Diskusjonen om hvem som kan komme får vi kanskje avslutte før den tar helt av.......... :lol::lol:
Link to post
Share on other sites

Ang. latskap:

Husk at det er de som "bor" nærmest treffet som oftest er "teknisk arrangør".......

<{POST_SNAPBACK}>

Når det gjelder dette vet jeg ikke hva de har funnet på ved de andre treffene som har vært andre plasser i landet.

 

Alle har vel det de trenger i båtene for en velykket helg ? Det eneste jeg kan tenke meg er at alle tar med seg noen vedkubber for litt ekstra varme på kveldene.

 

Eller er vel alle såpass sosialt annlagt, at resten går av seg selv ? :cheers:

 

Eller er det noen med bedre ideer her ??

 

 

GeV

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Alle har vel det de trenger i båtene for en velykket helg ? Det eneste jeg kan tenke meg er at alle tar med seg noen vedkubber for litt ekstra varme på kveldene.

 

Eller er vel alle såpass sosialt annlagt, at resten går av seg selv ?   :cheers:

 

Eller er det noen med bedre ideer her ??

GeV

<{POST_SNAPBACK}>

 

Har ikke noe i båten enda jeg.... den står på land uten dieselpumpe for tiden :headbang: men regner med å få den på vann med overhalt pumpe før treffet :smash:

 

ANG.det sosiale :cheers: får jo folket ta med det som trengs for en HYGGELIG sammenkomst i Lillesandsskjærgården :drink::fishing:

 

HUSK VIMPEL :sailing:

:seeya:

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Jeg er med!

 

Har også snekke som går maks 8 knop så Lillesandsområdet er helt optimalt.

Synes Arendal er for langt øst og det blir vel ikke helt rettferdig for de som kommer vestfra.

Det er bedre at vi plasserer oss ca. midt imellom.

Det må vel kunne gå an å finne en grei plass i blindleie området utenom fellesferien, 18. juni høres bra ut :cheers:

 

Jon

Link to post
Share on other sites

Legger et kartutsnitt av forslått plass

Klikk link HER

GEV

Håper å få det til - etter det røynde folk sier skal jo Skauerøya være en perle... Må snakke med sjefen hjemme og høre hvordan det passer inn i jobbing o.a. Men regner med at det skal gå greit..... snakker vi om en weekend ?

Ja det er foreløpig snakk om en weekend

forslag så langt 18 juni

<{POST_SNAPBACK}>

 

Jeg er med!

 

Har også snekke som går maks 8 knop så Lillesandsområdet er helt optimalt.

Synes Arendal er for langt øst og det blir vel ikke helt rettferdig for de som kommer vestfra.

Det er bedre at vi plasserer oss ca. midt imellom.

Det må vel kunne gå an å finne en grei plass i blindleie området utenom fellesferien, 18. juni høres bra ut  :cheers:

 

Jon

<{POST_SNAPBACK}>

 

bravo Janoho :seeya::sailing:

 

Det blir Skauerøya rett ut av Lillesand 18. juni se linken lenger oppe i dette innlegget

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Får håpe jeg har kommet i orden med båt her i Arendal til den datoen. I så fall blir det kanskje tur! Mulig jeg befordrer meg ut pr jolle eller kajakk hvis ikke!

<{POST_SNAPBACK}>

Bringe/tilbringetjeneste skal vi alltids klare å få til, så det er ikke noe problem. Til alle dere som ønsker å være med, men av ulike årsaker ikke kan delta med båt, så kan jeg opplyse at der er fine overnattingsmuligheter i telt etc., om ikke en og annen kan forbarme seg med overnattingsgjester i sine båter (tror ikke så mange har lyst til å sove oppi vår, med våre 4 deltagende barn + bikkje (femtemann er på jobb da)) :lol:

Link to post
Share on other sites

Er jo litt synd at det er bestemt at det skal foregå på samme helg som hortentreffet,hadde det ikke vært samme helg kunne flere av oss kommet.. :headbang:

 

Men det er nå slik at hortentreffet var bestemt først, så i år går det til horten for min del..Selv om begge treffene hadde vært ønskelig...

 

mvh

 

frank v.

Link to post
Share on other sites

Har begynt på en hjemmeside for treffet så dere finner den ved å klikke under her :sailing:

 

 

 

BAATPLASSEN SØRLANDSTREFF 2005 SIN HJEMMESIDE

 

 

 

 

Lagt inn de som har meldt sin ankomst på Treffsiden :drink:

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Tips : du kan gjerne også lage deltakerliste etterhvert slik Astor/Inge har gjort, slik at vi kan følge med på om alle kommer med etterhvert ????

<{POST_SNAPBACK}>

 

link til de som er på meldt finner du på siden i profilen min nå

 

eller HER

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...