Jump to content

Svaap og Minde er tapt i brann 30/5-14


Svaap

Recommended Posts

Kjære Ole,

 

Det er helt grusomt å se hva som har skjedd, og jeg føler sterkt med deg. Det er ikke mulig å forestille meg hvordan det føles. Oppe i det hele ønsker jeg for deg / dere at dere får omsorg og ikke minst praktisk hjelp fra omgivelsene rundt dere. Ønsker dere alt det beste!

 

Mvh, Festina Lente/ Even

Link to post
Share on other sites

Utrolig trist å høre dette. Trådene dine har vært til stor inspirasjon for meg, og har gitt meg trygghet til å gi meg ut på prosjekter som før virket uoppnåelige, selv om de ikke er i nærheten av din dimensjon. Du har vist at "alt er mulig" om man bare tør å sette igang.

Link to post
Share on other sites

I likhet med de andre her er jeg imponert over ditt arbeide og stå-på evne. Det er utrolig trist å les at alt nå er vek. Jeg håper du med tiden kan gå tilbake og lesen denne tråden, og se hvor mange som du har gledet med dine prosjekter, og at det vil være med til å gi deg motet og lysten tilbake selvom det nå kan virke håpløst.

Link to post
Share on other sites

Jeg slutter meg til alle de andre som uttrykker sin deltakelse og sorg: Dette var forferdelig trist. Men selv om tapet er stort, så har du gjennom å presentere prosjektene dine her og i andre fora bidratt til å øke livskvaliteten til sikkert hundrevis av personer. Du har dokumentert en håndverksmessig dyktighet, en utholdenhet og en gjennomføringsevne som fler enn undertegnede kan misunne deg. Jeg har fulgt prosjektene dine fra uke til uke og har lært mye. Og ikke minst har jeg hentet motivasjon fra din utrolige arbeidskapasitet hver gang jeg har kviet meg for å ta fatt på en jobb. Selv om det er en fattig trøst, tror jeg mange med meg føler at vi skylder deg noe. - Så kanskje vi skulle spleise på et nytt prosjekt til deg?

Link to post
Share on other sites

. - Så kanskje vi skulle spleise på et nytt prosjekt til deg?

 

Opprett et kontonr eller en annen betalingsmåte og jeg er med på å bidra til uansett hva pengene går til, bare de går til Ole m/familie!

Tidligere nick Seil-løs

 

RS Totalmedlem

Link to post
Share on other sites

Jeg håper også at det går greit å få bygd opp et nytt verksted til erstatning for det gamle, og at vi en gang i fremtiden kan ta del i et nytt prosjekt. Som mange andre her har jeg vilje til å bidra økonomisk om det på noe sett og vis kan bidra. Båtplassen og norsk båtkultur ble mye fattigere som følge av denne tragiske hendelsen.

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Dette var ille, og svært vanskelig å sette ord på kjenner jeg....

 

Kondolerer, er vel det beste jeg klarer....

 

Så mange arbeidstimer, energi og ikke minst følelser og sjel som var lagt ned i dette..., nei dette var bare ille

 

Fernanda

 

 

 

(Har alltid latt min signatur etterfølges av en mann med flagg, men i mangel på en med flagget på halv stang, lar jeg det være...)

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Helt ufattelig, Ole.....

 

Om det er noe som helst man kan bidra med, så MÅ du si ifra! Dugnad, opprydding, hjelpe til med å skaffe deg ei ny skøyte.....

 

Jeg vet jammen ikke hva jeg skal si....

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Link to post
Share on other sites

Veldig synd og trist. Har selv drevet med restaurering av trebåter i tidligere tider om en ikke i denne skalaen, men vet hvor mye arbeid som ligger i disse båtene. Men stå på! du har vist deg som en fremragende fagmann på området og med et usedvanlig stort pågangsmot, så dette kommer du bare sterkere tilbake fra! vips er nytt verksted reist, og kanskje et nytt verneverdig prosjekt i hus? i såfall kommer hun i rette hender og jeg tviler på at du lar deg hverken stoppe eller knekke av denne tragedien :thumbsup:

KNS medlem

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...