Jump to content

Status østlandet/Sørlandet


MaSa

Recommended Posts

Vi har 4 uker fremfor oss, så ingenting haster. Her på Hankø koser vi oss med 22,5gr. både i vann og luft.

......

Vi ligger imidlertid godt i bås med baugen mot vinden.

hei LarsH, jeg hadde regna med at du var her på Skjærhallen nå med den noe bedre vinden som har vært i dag, men ser på AIS at du fortsatt er på Hankø. Dere får ha god sommertur videre!

Link to post
Share on other sites

Ankom Risør ved 11:30 tiden i dag. Var en del gammel sjø fra Lyngør og opp. En båtnabo som lå her i går fortalte at det hadde vært ganske ille her i Risør i går kveld/ natt. Flere båter måtte gå ut og vannstanden var veldig høy. Vi satser på at vi kan gå herfra og litt nordover i morgen, men vi får se hva "Berta" sier.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

skal ikke klage på været i helgen nei, angående været så rakk det og blåse opp fra 0 s/m fra jeg gikk fra kragerø til ca 10-11 s/m da jeg kom til rognsfjorden ved langesund .

Det har løyet litt og ligger nå på ca 8-9 s/m utenfor stuevinduet, ser langesundfyr fra vinduet og blåser fortsatt nord .

Link to post
Share on other sites

hehe ventet på det KOland :)

Det er en sprekk i linsen på iphonen, har speilrefleksen med meg bestandig men i år er det ikke brukt da iphonen gjør grei nok jobb :)

Men får vente på ny tlf i løpet av høsten engang :)

Takk for praten ja, ventet på deg/dere på skrata forrige helg også , men dukket ikke opp .

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ligger i Risør nå etter en ruskete tur nedover igår.

 

Regnet jevnt og trutt i formiddag, men nå gløtter solen frem her og skal begynne opptørkingen:)

 

Vi reiser til finnøya tenkte vi i løpet av tidlig ettermiddag/sen formiddag!

 

Noen som vet status der ute på denne tiden ifht betaling,strøm,vann og brygger ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...