Pettern1972 Startet 1.Januar.2015 Del på Facebook Startet 1.Januar.2015 Da åpner vi slusene kjære venner. BAATPLASSEN.NO ØSTFOLDTREFF 2015 Sted: Sand Marina, Spjærøy Dato: 12-14 juni 2015 Det vil bli loddsalg, kåringer og aktiviteter for store og små redere og rederinner. For mere info om Sand Marina, se deres hjemmeside sandmarina.no For påmelding, send ditt navn, telefonnummer, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til: post [at] ostfoldtreffet.net Påmeldingsfrist: 1 mai 2015 MRK: KUN FOR MEDLEMMER AV BAATPLASSEN.NO Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Benji Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 (redigert) Påmeldt, skulle bare mangle. Dere gjør en kjempejobb Ole Petter + alle de du har med deg. Redigert 1.Januar.2015 av Benji (see edit history) Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Pettern1972 Svart 1.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Takk for det Benji. Vi får i år noen færre plasser enn tidligere år, så her gjelder "først til mølla-prinsippet" Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
lita Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Var sent ute 2014 får være litt tidligere i år. kjempebra arbeid dere gjør. Vi melder oss på i år også. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Gjorde et forsøk på å melde oss på. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Også Trudelutt er påmeldt og bekreftelse mottatt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
EIRINA Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Vi er med Sitér dette innlegget Link to post
romlingen Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 (redigert) Er med på det Har sendt påmelding Redigert 1.Januar.2015 av romlingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 1.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Lita: for påmelding, send ditt navn, telefonnummer, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til: post [at] ostfoldtreffet.net Begynner å nærme seg 50 påmeldte nå.... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Kasina Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Står nu etter sigendet oppføret i manntallet :-) Sitér dette innlegget "Sistemann tar med flagget" Link to post
Christina 3 Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Da er påmelding sendt Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 1.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Den er mottatt Ronny. Må si det er rimelig voldsom pågang i år, og det er utrolig koselig Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Compromise Svart 1.Januar.2015 Del på Facebook Svart 1.Januar.2015 Er også påmeldt etter press fra rederinnen ;) Sitér dette innlegget /per Link to post
Marida Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Påmelding sendt, men den så du vel komme :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Embla er påmeldt i år og. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Svensk Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Tyvärr blir det ingen träff för oss i år. Expedition Danmark startar bara någon dag efter träffen och allt hinns inte med. När vi är 7 båtar som skall gå i följe är det inte bara att ändra avresedatumet. Önskar alla deltagare en trevlig träff. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Jeg er ikke sikker på om jeg er påmeldt så jeg melder meg på en gang til. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 2.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Jeg har skrevet deg opp Nor-west, men du må sende meg en epost slik at jeg får lagt deg inn i epostmappa mi. Sender ut en del fellesmailer og da er det greit å ha alt liggende samlet på maskinen min her. Det gjør masseutsendelser så mye enklere. For påmelding, send ditt navn, telefonnummer, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til:post (at) ostfoldtreffet.net Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pequod Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Påmelding sent! Gleder meg! :-) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
myra 17 Svart 2.Januar.2015 Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 (redigert) [quote name="myra 17" post="1677971" timestamp=" Redigert 2.Januar.2015 av myra 17 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 2.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2015 Gunnar: du må sende meg en epost slik at jeg får lagt deg inn i epostmappa mi. Sender ut en del fellesmailer og da er det greit å ha alt liggende samlet på maskinen min her. Det gjør masseutsendelser så mye enklere. For påmelding, send ditt navn, telefonnummer, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til:post (at) ostfoldtreffet.net Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Ivardraco Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 da er jeg påmeldt prøver lykken i år da båten forhåpetlig vis er på vannet i år :D Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Da er Mail sendt, og vi er forhåpentlig påmeldt, dette ser vi frem til. -Normarco- Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 3.Januar.2015 Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Det er godt å ha noe å glede seg til ? Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 3.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2015 Da skal jeg en liten tur "i utenriksfart" som det så fint heter. En ukes jobb på Stena Saga, så det blir lite oppdateringer her kommende uke. Men det er bare å sende eposter med påmeldinger, leser de når jeg er i Oslo hver ettermiddag, og legger de inn i påmeldingslista mi på nettbrettet. Får ikke oppdatert hjemmesiden fra nettbrettet, så den blir ikke oppdatert før jeg er hjemme igjen. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.