Jump to content

Østfoldtreffet 12-14.juni 2015.


Pettern1972

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Da har vi fått oversikt over ledige plasser på Sand for treffet. Kabalen er i gang, og alle påmeldte vil få mail om plassering.

På grunn av situasjonen som har oppstått med amputasjonen jeg måtte gjennom, er jeg usikker på om jeg klarer å delta, men jeg vil prøve, og ønsker derfor ikke å si fra meg plassen ennå. Jeg vil uansett være avhengig av mannskap om jeg drar, uansett om jeg kommer med eller uten protese...

 

Når er siste frist for å eventuelt måtte melde avbud?

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg blir nødt til å melde avbud, er dessverre andre ting som nå opptar treff helgen siden uvissheten har rådet ang. plasser. Håper dere får et flott treff.  :smiley:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a sailboat!"

                              

Link to post
Share on other sites

Pequod: vi har folk som tar deg imot på brygga. Morten, det var synd du ikke kunne komme. Men i og med at vi bruker en del faste utleieplasser er det dessverre vanskelig å vite hvor mange plasser vi har til rådighet før nå. Vi har forresten funnet plass til dere begge to.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Pequod: vi har folk som tar deg imot på brygga.

Det høres bra ut! Har veldig lyst til å prøve dette i år siden jeg måtte melde avbud i fjor. Jeg vet det er sent å komme med dette ønsket, men er det mulig å få buksert båten inn på en longsideplass? Hvis jeg er heldig har jeg kanskje fått protese til den 12. juni, men vil være så fersk i bruken at jeg neppe kan bruke den over lang tid, og uansett må ha krykker, slik at å balansere på en gyngende utrigger ikke er så veldig fristende...

Link to post
Share on other sites

du har fått plass i en bås, men skal se om jeg kan få plassert deg annerledes. er veldig trangt om plassen i år se, men jeg skal se hva jeg får til. 

Alle skal nå ha fått mail angående plassering. Om noen mangler, så skrik ut, så sender jeg på nytt. 

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

du har fått plass i en bås, men skal se om jeg kan få plassert deg annerledes. er veldig trangt om plassen i år se, men jeg skal se hva jeg får til.

 

Tusen takk for all velvillighet, men jeg har kommet til at det nok er lurest for meg å melde avbud. Det kommer nok rett og slett litt for tidlig for meg. Hadde jeg ikke hatt et lite uhell da jeg var hjemme i permisjon, noe som har satt meg tiulbake et par uker i rehabiliteringsprosessen, så kunne jeg nok ha klart det, men med bare én uke igjen til moroa starter tror jeg det er best å innse at det nok ikke går i år!

Link to post
Share on other sites

også jeg som har fixa longsideplass til deg Pequod...........lurer jaggu på om jeg må kjøre til Halden å ta deg på slep :)
Raymond: vi prøver å ha en fin familieprofil på dette, med gummibåtrace og barneshow, på lørdag dag/ettermiddag, og så er det god gammeldags bryggedans på kvelden. 

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

også jeg som har fixa longsideplass til deg Pequod...........lurer jaggu på om jeg må kjøre til Halden å ta deg på slep :)

 

Du frister meg... Hovedproblemet mitt er egentlig ikke å komme meg til Sand med båten, men det å komme meg fra Bakke utenfor Halden og til Nesodden og deretter returen tilbake! Jeg får ikke dekket slike permisjonsreiser, og er foreløpig ikke i stand til å ta denne reisen med kollektivtransport, så derfor er jeg avhengig av venner og kjente til å hente meg, og med en to timers kjøretur her fra Bakke til Nesodden er det ikke like lett å få til. Og med drosje koster det jo et par tusenlapper!

 

Mannskap til båten skulle jeg vel alltids klare å skaffe, det er til og fra som er det vanskelige. Hadde jo i tillegg håpet på å være litt mert mobil rundt denne tiden, men dette har jo blitt utsatt på grunn av uhell. Jeg vil ikke få min første protese før uka etter treffet.

 

Men jeg setter veldig pris på at du til og med har skaffet meg longsideplass!

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fortego: kan ikke se at du er påmeldt?

Var ikke ment som en avbestilling. Hadde mistanke for lenge siden at jeg ikke kom til å greie å få båten på vannet til treffet, så det har aldri blitt noen påmelding. Måtte bare få ut litt frustrasjon over noe jeg veldig mye håpet at jeg skulle greie å få med meg i år...:-)

Redigert av Fortego (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...