Jump to content

Østfoldtreffet 12-14.juni 2015.


Pettern1972

Recommended Posts

Men da tror jeg Ole må rydde i salongen i båten og ikke ha det som lagerplass for Telenor Maritim utstyr! :giggle:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Yeehaw gentlemen. ikke nok med at min pc gikk i graven, men rederinnen sin fulgte etter noen få dager senere. Fikk tak i en billig en til madammen via en kompis, og så var herskapet ombord på Kasina i det sedvanlige gavmilde hjørnet og donert bort sin gamle maskin til meg. Så vips, da var hjemmesiden oppdatert igjen....

Status: 72 båter påmeldt.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Er alt avhengig av den ombyggingen som skal gjøres der nede, samt hvem båser vi får låne av båteiere som legger sent ut. Vi har nok ingen oversikt over dette før en ukes tid før treffet.

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Det er jo gjesteplasser på Sand, men de er vel en del av det totale antallet plasser som disponeres for treffet. Jeg synes du skal melde deg på jeg Jangul, hvis du finner ut at det blir for mye trengsel kan du jo bare legge deg ved en holme i nærheten :smiley:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

For de som er interessert så kommer jeg også i år til å ha med koferten for test av VHF - som vanlig må du vise at du har lisens, eller tegne deg for en der og da.

 

For de som er interessert så åpnes det for muligheten for ett kort VHF kurs. Ettersom det i dag avlegges prøve via PC, så blir det en gjennomgang av pensum, bygd på boken Mayday av Torbjørn Tombre.

 

Kommer til å være tilsted hele helgen og svarer villig vekk på spørsmål rundt det med VHF/Lisens etc etc.

 

Noen som har ønsker/forslag til saker de vil ha svar på si la meg få høre det.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Hadde vært artig og blitt med på slikt treff.

 

Men trur det blir med drømmen. Hadde det vært ett på denne siden av fjorden så hadde jeg vært der:)

 

Ser morsomt og sosialt ut på bildene fra treffene :)

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...