Jump to content

Østfoldtreffet 12-14.juni 2015.


Pettern1972

Recommended Posts

Hmm. Da var jeg nok for stressa til å se rundt meg. Var en veldig flott havn og bryggeanlegg synes jeg :-) Du så kanskje en V50 som gikk og kom tilbake en times tid senere i 21-22 tiden?

Er fristet til tidligere ferie som jeg ser flere av dere gjør. Må være godt å komme avgårde litt før trøkket setter inn.

 

Satser på Østfoldtreffet neste år :-)

God ferie videre :-)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Dette MÅ jeg få med meg neste år selv om det tar litt tid i trawlerfart å komme seg ned dit :-) vi kan jo ta følge Pequod :-)

 

Når jeg kom meg dit fra Kambo på fredagen med potte tett luftfilter og dermed en marsjfart på rundt 6 knop med Biamen så tror jeg nok du skal klare turen med trawleren. :thumbsup:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Hmm. Da var jeg nok for stressa til å se rundt meg. Var en veldig flott havn og bryggeanlegg synes jeg :-) Du så kanskje en V50 som gikk og kom tilbake en times tid senere i 21-22 tiden?

Jada, så den V50'en som var ute en tur. Rusla bort for å bistå når han skulle bakke inn i båsen også, men han klarte det bra uten min hjelp.

Begynner å fylles opp på Vettnet nå. Folk ignorerer det tullete forbudet om ankringsforbud i bukta på N-sia av havna og legger sef på svai.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...