Jump to content

Ryfylketreffet 2015

Sleipner93

Dato for Ryfylketreffet 2015  

9 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Etter flere vellykkede treff helt siden 2008 tenkte jeg å prøve å få til ett treff i år også. Ifjor ble det veldig kort varsel derav i år begynner planleggingen litt tidligere. Setter i første omgang opp en meningsmåling på dato til treffet. Litt avhengig av hvor mange vi blir er tanken i år at treffet blir i Eidsund på Ombo. Her er greie fasiliteter på land og Joker butikk. Det er flere utriggere og ofte god plass. Bryggeleie er etter hva jeg husker fra ifjor 100,- u. strøm og 150,- m. strøm .

Om du ikke har vært på Ryfylketreffet eller kjenner til dette fra tidligere av kan du ta en titt på noen av de tidligere treffene

2008

2009

2010

2011

2013

2014

Ønsker i første omgang å vite om datoene er passende for folk flest og omtrentlig hvor mange som er interessert i å komme.

Med vennlig hilsen

Ørjan/Sleipner93

Blir det på Eidsund gidder ikke jeg tenke på å komme engang. Med mindre de har byttet gamle utriggere med løse og knekte plankebord og slakke hengsler som knirker og slår, og Ryger-båtene har lært seg å ta det med ro. Var der en natt i fjor og ble skuffet og forbannet. En kompis fikk båten sin skadd av arrogant kaptein og mannskap ombord på Rygerkongen, som kom inn på full trøe og slakket av 15m fra kai... Jeg redda gummibåten fra å bli klemt flat, med et nødskrik.

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Begge helger er åpne hos meg foreløpig, så jeg venter med å stemme (begge burde kanskje vært ett eget alternativ i pollen ?).

Dog er den ene helga Nordsjøritt helg, så andre helga er nok bedre for enkelte ??

Jeg har ingen sterke preferanser rundt sted heller, men ser argumentet i at det er litt langt på en Fredag i snekke/seilbåt fart, selv om dette er i den lyse årstid.

Ett forslag kan være å møtes mer bynært Fredag, og så dra i felles konvoi innover til Ombo på Lørdag, ett annet kan være å ha treffet Lørdag til Søndag, så putler folk seg innover som best det passer og i sitt eget tempo selv ?

Men vi er altså åpne for begge datoer, for både Ombo og alternativer, så her er det bare å foreslå for oss, vi er sannsynligvis med uansett :yesnod::clap:

Redigert av Erik (see edit history)

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...