Sleipner93 Startet 19.Mars.2015 Del på Facebook Startet 19.Mars.2015 Etter flere vellykkede treff helt siden 2008 tenkte jeg å prøve å få til ett treff i år også. Ifjor ble det veldig kort varsel derav i år begynner planleggingen litt tidligere. Setter i første omgang opp en meningsmåling på dato til treffet. Litt avhengig av hvor mange vi blir er tanken i år at treffet blir i Eidsund på Ombo. Her er greie fasiliteter på land og Joker butikk. Det er flere utriggere og ofte god plass. Bryggeleie er etter hva jeg husker fra ifjor 100,- u. strøm og 150,- m. strøm .Om du ikke har vært på Ryfylketreffet eller kjenner til dette fra tidligere av kan du ta en titt på noen av de tidligere treffene 2008 2009 2010 2011 2013 2014 Ønsker i første omgang å vite om datoene er passende for folk flest og omtrentlig hvor mange som er interessert i å komme. Med vennlig hilsen Ørjan/Sleipner93 Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 19.Mars.2015 Del på Facebook Svart 19.Mars.2015 Blir det på Eidsund gidder ikke jeg tenke på å komme engang. Med mindre de har byttet gamle utriggere med løse og knekte plankebord og slakke hengsler som knirker og slår, og Ryger-båtene har lært seg å ta det med ro. Var der en natt i fjor og ble skuffet og forbannet. En kompis fikk båten sin skadd av arrogant kaptein og mannskap ombord på Rygerkongen, som kom inn på full trøe og slakket av 15m fra kai... Jeg redda gummibåten fra å bli klemt flat, med et nødskrik. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Sleipner93 Svart 21.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2015 Har vært noen løse nord på utriggere når jeg har vært der også men har ikke hatt problem med sjø fra hurtigbåtene... Men er alltid åpen for innspill når det gjelder sted. Eller så det ut til å være lite interesse av treff ? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 22.Mars.2015 Del på Facebook Svart 22.Mars.2015 Ombo er for langt en fredags kveld. Usikker om jeg kan komme også. Klarer ikke planlegge så langt frem i tid med oppussing av hus, og andre aktiviteter som skal følges opp... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
mikke Svart 23.Mars.2015 Del på Facebook Svart 23.Mars.2015 Tar gjerne en tur til Ombo ,, men vanskelig og si så langt fram i tid :-) Sitér dette innlegget ja, til Skuddpremie på Hekksjøgeneraler !! Det er land som er farlig, ikke vann !. Link to post
Erik Svart 23.Mars.2015 Del på Facebook Svart 23.Mars.2015 (redigert) Begge helger er åpne hos meg foreløpig, så jeg venter med å stemme (begge burde kanskje vært ett eget alternativ i pollen ?). Dog er den ene helga Nordsjøritt helg, så andre helga er nok bedre for enkelte ?? Jeg har ingen sterke preferanser rundt sted heller, men ser argumentet i at det er litt langt på en Fredag i snekke/seilbåt fart, selv om dette er i den lyse årstid. Ett forslag kan være å møtes mer bynært Fredag, og så dra i felles konvoi innover til Ombo på Lørdag, ett annet kan være å ha treffet Lørdag til Søndag, så putler folk seg innover som best det passer og i sitt eget tempo selv ? Men vi er altså åpne for begge datoer, for både Ombo og alternativer, så her er det bare å foreslå for oss, vi er sannsynligvis med uansett Redigert 23.Mars.2015 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.