Jump to content

Ryfylketreffet 2009

Seilaren

Recommended Posts

Heisann!

En ny sesong er snart igang og vi må i år, som i fjor samles til et treff i Ryfylke.

Håper det er enda flere som kan komme i år. Jeg vet at det er utrolig mange aktive medlemmer fra Rogaland på dette forumet!

Ikke vær redde for å vise dere. Dette er en meget kjekk og sosial helg!

Under fjorårets treff angret vi på at vi hadde treffet i en gjestehavn. Derfor ble vi enige om å være i en uthavn i år. Forslaget var å legge treffet til Fogn. I en av vikene der ved Vadholmen.

Jeg vil gjerne legge treffet til samme helg som i fjor, altså 26-28 juni, uke 26.

Hva mener dere??

:flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Heihei! Er ny bruker her i år, og har derfor ikke vært med på treff enda!

Men dette hørtes jo kjekt ut!

Dato hørtes jo også bra ut! Fogn er en nydelig plass det!

Håper mange kan være med!

MVH Ktveiten

MVH Ktveiten

Dust.. :lol:

Ja, sant vel? Dessuten har motoren i båten skåret seg, og det er langt å ro... Men om Gud og Herman vil er nok ny motor på plass til den tiden får vi håpe...

Edited by index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Mener det var en halvøy på Fogn. Fant bare navnet på kartplotteren, men det er inne i den tarmen som vi snakket om på treffet i fjor.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Stemmer - alle mot Poseidon - tror vi skal satse på stort oppmøte på treffet hvis det skal være fair match..

Det var nettopp slik jeg tenkte: at det kunne være en oppmuntring for flest mulig til å komme . . . .

Med vennlig hilsen POSEIDON