Seilaren Startet 11.Mars.2009 Del på Facebook Startet 11.Mars.2009 Heisann! En ny sesong er snart igang og vi må i år, som i fjor samles til et treff i Ryfylke. Håper det er enda flere som kan komme i år. Jeg vet at det er utrolig mange aktive medlemmer fra Rogaland på dette forumet! Ikke vær redde for å vise dere. Dette er en meget kjekk og sosial helg! Under fjorårets treff angret vi på at vi hadde treffet i en gjestehavn. Derfor ble vi enige om å være i en uthavn i år. Forslaget var å legge treffet til Fogn. I en av vikene der ved Vadholmen. Jeg vil gjerne legge treffet til samme helg som i fjor, altså 26-28 juni, uke 26. Hva mener dere?? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ktveiten Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Heihei! Er ny bruker her i år, og har derfor ikke vært med på treff enda! Men dette hørtes jo kjekt ut! Dato hørtes jo også bra ut! Fogn er en nydelig plass det! Håper mange kan være med! MVH Ktveiten Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Seilaren Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Her er link til fjorårets tråd og treff. Her er det masse bilder også... https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=40147 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Aner ikke om helgen passer før det nærmer seg, men om det passer er jeg klart med. Håper at skuta mi er på sjøen til det, visst ikke stiller jeg som mannskap i Grønn Misunnelse! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Hva mener dere?? Helgen er foreløpig ledig her hos meg, men jeg tør ikke binde meg før vi er nærmere - det skjer så mye utover sommeren . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Njord Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Me e me Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
index Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Sorry, reiser på ferietur den helgen. Alltid noe... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Seilaren Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Dust.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
onkel_ove Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Bra tilltak! Skal prøve å være der! Se etter en nypolert Nidelv 690 :-) Onkel Ove Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Ktveiten Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Er det noen form for påmelding, eller kommer det når sommeren nærmer seg?:) MVH Ktveiten Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Seilaren Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Tenker vi tar påmelding etter påske en gang... Imens er det bare å følge med i denne tråden, og holde den varm... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ktveiten Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Flotte greier! Høres kjekt ut dette!:) Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
SveinHa Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Så vidt jeg vet nå så er den helgen ledig. Gleder oss Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
index Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 (redigert) Dust.. Ja, sant vel? Dessuten har motoren i båten skåret seg, og det er langt å ro... Men om Gud og Herman vil er nok ny motor på plass til den tiden får vi håpe... Redigert 12.Mars.2009 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Seilaren Svart 16.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Løfter tråden litt jeg, så flere får satt av datoen! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 (redigert) Vi kommer :) Husk - kun 1 time med motorkjøriing 14-15 for å lade.... Hva blir årets enme? Vi hadde jo den store kikkerttesten i 2008... Redigert 16.Mars.2009 av bjorngb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 16.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Vi må jo få samlet noen seilbåter og ha en regatta... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Poseidon Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Hva blir årets enme? Vi hadde jo den store kikkerttesten i 2008... Tja.... Isbrytingstest er ikke så veldig aktuelt på den tiden av året, men vi kunne jo ta en runde med "bollard pull" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
bjorngb Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 (redigert) Jeg regner med at du har det som skal til for å måle da Jan?? Jeg stiller med 29 fyrrige henster :-) Hvor er Vadholen - jeg har sett runt Fogn, men ser den ikke. Redigert 16.Mars.2009 av bjorngb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 16.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Mener det var en halvøy på Fogn. Fant bare navnet på kartplotteren, men det er inne i den tarmen som vi snakket om på treffet i fjor. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hafrsfjord Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 (redigert) Hvor er Vadholen - jeg har sett runt Fogn, men ser den ikke. Vadholmen.....kanskje? Halvøy sør vestre del av Fogn Fort og gale på øyemålet.....N 58gr 07'82 Ø 05gr 53'90 Redigert 16.Mars.2009 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Jeg regner med at du har det som skal til for å måle da Jan?? Jeg stiller med 29 fyrrige henster :-) Ja, vi kunne jo legge opp til "Alle mot en" og se hvilken vei det gikk . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
bjorngb Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Stemmer - alle mot Poseidon - tror vi skal satse på stort oppmøte på treffet hvis det skal være fair match.. Fant Vadholmen nå - det er en fin plass det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Stemmer - alle mot Poseidon - tror vi skal satse på stort oppmøte på treffet hvis det skal være fair match.. Det var nettopp slik jeg tenkte: at det kunne være en oppmuntring for flest mulig til å komme . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ktveiten Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Høres bra ut! Får vel være med å være Thruster jeg da.....:) Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.