Jump to content

Ryfylketreffet 2008


Seilaren

Les innlegg 118 FØR du stemmer  

66 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hei!

 

Vi har i denne tråden summet oss til å holde et båttreff for BP medlemmene 6-8 juni på Helgøysund marina.

 

Meld dere på i denne tråden eller send IM til meg.

Si gjerne hvor mange som kommer og om noen er barn eller ungdommer. (Har dere "barn" på min alder så dra dem med! :lol: )

Skal prøve og lage er passende program for helgen.

 

Sleipner 93, Seilaren, Bjorngb og Amfea II er allerede påmeldt!

 

:flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Hvis det ikke kommer annet i veien så vil vi også prøve å ta turen!.Men helgene i juni er alltid vanskelege, med avslutninger på skoler, foreninger,korps o.l., så vi må nok komme litt nærmere datoen før vi vet noe sikkert....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Har ikke laget et program, men et av hovedpoengene med treffet er å møte dem vi har diskutert med her på forumet i flere timer til sammen. Vi skal snakke om båtlivets gleder og utfordringer, spise god mat og ha det hyggelig! Vi kan ha noen rebusløp, regatta dersom det er ønskelig og noen aktiviteter for barna. Masse en kan finne på... :yesnod:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Høres koselig ut, og kommer til å delta hvis det klaffer seg sånn (er vel ikke bindende påmelding/plassreservasjoner uansett ?).

 

Mulig jeg greier å lokke med meg kona og guttungen på 14, det vil vise seg :wink:

 

Går også med tanker om å skifte ut snekka med en liten seilbåt denne sommeren, så i verstefall er jeg båtløs den helga, men i bestfall kommer jeg kanskje i ''ny' pinnebåt' i steden :sailing:

 

Vet nok mer når det nærmer seg.

 

Regatta med manskap fordelt på de seilbåter som er tilstede høres veldig kjekt ut ja :yesnod:

 

Erik.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Hvis du klikker på "Kom til Ryfylketreffet 2008" i Seilarens avatar, så finner du ut mer :smiley:

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Link to post
Share on other sites

Du kommer vel med ny seilbåt submiss?

Som min kjære Akult har skrevet tidligere, så er han dessverre offshore da. Selv har jeg bestilt tur til Riga med en venninne den helga.

 

Så det var kjedelig at vi ikke får dette med oss, er sikker på at det hadde vært skikkelig kjekt for hele familien! :yesnod:

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Link to post
Share on other sites

Stemmer. Jeg har tidligere analysert utav bloggen din at du og Akult holder til ombord i samme båt.. Glemte det i farten :crazy:

Blir det bra så får vi treffes igjen nestre år også, og da kommer kanskje PIPaulsen også? :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Synd det ble akkurat den helga, jeg skal til skottland den 8. juni :(

Hvor i Skottland ??? En kan jo ta et sympati-treff her borte hvis det skulle passe ... kan sikkert finne på noe å gjøre ... båt eller annet ... :cool:

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...