Jump to content

Astor ser etter mindre båt


Astor

Recommended Posts

Det er nok Trude som har lyst på ny båt. Men skulle det skje, så ikke den det ble linket til ovenfor dum ut. Det ligger jo også en til salgs utenfor Bergen, virkelig velutstyrt. Skulle jeg noen gang bytte båt, ville det ikke bli noe impulskjøp. Jeg har jo båt som jeg kunne selge trygt, jeg måtte være sikker på at jeg fikk utvidet båtplassen litt, jeg måtte ordne penger (seniorlån uten månedlige/årlige avdrag og renteubetalinger), penger nok til dyrere båtplass på sjø og land, penger til mye dyrere forsikring, penger til høyere drifstoffutgifter osv.  Men helt fremmed for tanken, - det er jeg ikke.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Vi var fast bestemt på en lukket båt, men vi snudde i tide. En meeeeget ryddig selger med en båt som de har pleiet godt. Interiøret i HT-utgaven tiltalte oss.

Nå skal vi få på plass endel ting som gjør at dette blir Vår båt.

Torsdag blir det hentetur. Fredag til søndag blir det båtutstyrsmesse i Malmø.

Deretter blir det oppgradering og kos.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mue til Astor og Frue

Redigert av REM (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Det er nok Trude som har lyst på ny båt. Men skulle det skje, så ikke den det ble linket til ovenfor dum ut. Det ligger jo også en til salgs utenfor Bergen, virkelig velutstyrt. Skulle jeg noen gang bytte båt, ville det ikke bli noe impulskjøp. Jeg har jo båt som jeg kunne selge trygt, jeg måtte være sikker på at jeg fikk utvidet båtplassen litt, jeg måtte ordne penger (seniorlån uten månedlige/årlige avdrag og renteubetalinger), penger nok til dyrere båtplass på sjø og land, penger til mye dyrere forsikring, penger til høyere drifstoffutgifter osv. Men helt fremmed for tanken, - det er jeg ikke.

Den diskusjonen var ferdig diskutert på Borgen forrige helg Lars, nå venter vi i spenning:-)

Redigert av Flid (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...