Bjørn Løvjomås Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 Ikke passert...? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Worry II Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 Benji skrev 49 minutes ago: Her øyner jeg en ny lang tråd på båtplassen. Sindig sørlending passerer båt på stb side i åpent farvann - spooky Kremt-kremt.. ikke bare sørlendinger har jeg bevis på Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 Worry II skrev 21 minutes ago: Kremt-kremt.. ikke bare sørlendinger har jeg bevis på Hallo Det var jo en fotoseanse. Her skal man ikke si mye. Må bekjenne mine synder der. Men moro var det lell Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Pettern1972 Svart 15.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 Popcorn og hekksjøgeneraler... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Komodo Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 En kort visitt på Sand bekrefter at besøkende medlemmer er i ferd med å komme på plass Tok først en liten prat med Skate, som faktisk bor på marinaområdet. Skate har selvsagt båtplass i marinaanlegget, der har han en Viknes 770 som han bruker jevnlig hele året. I dag ble den tatt opp for slipping og montasje av ekkolodd. Treffgeneral Pettern1972 holder styring på ankommende båter. Her i dyp dialog med Skate. Lenger ut på brygga fant jeg sap_2000. Det var ikke vanskelig å finne ham, bare å gå etter den blankeste skuta på Sand men jeg angret fort på at jeg hadde lagt igjen solbrillene i bilen... Etter en meget hyggelig, og ganske lang samtale, var det på tide å komme seg hjem en tur. Satser på litt mer oppdateringer etterhvert Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Pequod Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 (redigert) Sitter på jobben og vansmekter....Kl. 13 logger jeg av og setter kursen mot båthavna! Blir nok ikke en direktetur da jeg bare fikk tre timers søvn i natt og ikke tar sjansen på å sitte pal foran rattet i rundt 11 timer i strekk... Store sjanser for at jeg dupper av da... Men skal komme meg så langt som mulig! I fjor var det noen som tipset meg om et sted i Krogstadfjorden man kunne legge til ved en gjestebrygge, men husker ikke helt hva stedet het? Var visst mulig å tanke der? Apropos det, hva er dieselprisen i Son nå? Redigert 16.Juni.2017 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Sitrin Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 På Tomb er det diesel fylling innerst i Krogstadfjorden . Du kan også låne plassen min litt lengere ut i fjorden hvis du vil Pequod (Plassen blir ledig fra ca kl. 1800) Neste mulighet er Skjæløy marina som har gjestebrygger og dieselfylling http://skjeloyslipp.no/ Bare send meg en melding hvis du ønsker å låne plassen min. God tur :-) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Worry II Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 10,99 på Fuglevik, syd for Mossesundet. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Pequod skrev for 4 timer siden: Men skal komme meg så langt som mulig! I fjor var det noen som tipset meg om et sted i Krogstadfjorden man kunne legge til ved en gjestebrygge, men husker ikke helt hva stedet het? Var visst mulig å tanke der? Apropos det, hva er dieselprisen i Son nå? Fyll diesel i Son, en krone billigere enn på Fuglevik Syd for Moss. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 hvordan er været for øyeblikket på sand og øyene omkring er det pøs regn. Liker og bruke flybrigden når jeg kjører så det hadde hvert fint om det ikke regner får en si. er vel ikke nede før kl 18 00 i kveld. jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Lett regn her nå. Ikke mye vind her inne på sand da Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 (redigert) Tror regnet har gitt seg før du @jeb Lysner litt nå og på radaren det ut som det det går mot slutten snart. Redigert 16.Juni.2017 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Komodo Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Opphold her ute ved Akerøya. Tror ikke det blir noe mer regn nå. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jeb Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 blir sikker mye sol før jeg kommer ned det er jo en million biler på veien i dag. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Morten83 Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Ble ikke Østfold treffet dessverre, men utpå er jeg hvertfall! ? Sitér dette innlegget "There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!" Link to post
Astor Svart 16.Juni.2017 Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Lykke til på treffet på Sand! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Pettern1972 Svart 16.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2017 Takk for det Astor Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Håper dere koser dere og poster mange bilder! Så har jeg noe å se på her på jobben natt til lørdag og natt til søndag! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pequod Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Frokost og kaffe er inntatt i båthavna på Makrellrød, og straks setter den enbente skipper kursen videre mot Sand. ETA er vel rundt 12 skulle jeg tro, men må et lite ærend før jeg legger til på Sand, så vi får se... Været og humøret er i alle fall upåklagelig! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bonus Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 (redigert) Pequod skrev for 1 time siden: ... ETA er vel rundt 12 skulle jeg tro ... Da kan det være at det bare blir tamp og ikke badekåpe, Pequod Redigert 17.Juni.2017 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Er ikke så verst i dag. Men jeg tror han i den blanke båden såvå ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Pequod Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Bonus skrev for 2 timer siden: Da kan det være at det bare blir tamp og ikke badekåpe, Pequod Jeg tror det er tryggest ja... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Da har jeg Sand i sikte, gitt! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
sap_2000 Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Fantastisk god stemning og mange hyggelige mennesker her på østfoldtreffet. Arrangørene har gjort en kjempejobb. Sand er et kjempeflott anlegg med gjesteplasser, drivstoffyling, kiosk og restaurant. Hit skal jeg tilbake Slenger ut noen bildet fra siste døgnet. I dag har det bla vært mulig å prøve flyboard for de som turde. Ikke farlig, og ikke spes vanskelig. En dyktig tryllekunstner/ buktaler hadde show i går pequod ankommer i formiddag Flyboard sand marina Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bonus Svart 18.Juni.2017 Del på Facebook Svart 18.Juni.2017 Da er herr og fru Bonus kommet vel hjem etter et helt fantastisk Østfoldtreff. Vi trodde ikke det var mulig å overgå fjoråret, men det var det faktisk. Mennesker og dyr, vær og vin har vist seg fra sin beste side. Tusen takk for oss, takk til Pettern & co og takk til alle deltagerene som gjorde denne helgen til en flott opplevelse. Vi har allerede begynt å glede oss til 2018 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.