Skrulokk Svart 15.Mai.2017 Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Ingenting er mer riktig enn en bensinåtter i en slik båt :) Fantastisk lyd :) Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 15.Mai.2017 Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Blir bra! Du har lagt inn noen timer nå ;) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 15.Mai.2017 Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Skrulokk skrev 29 minutes ago: Ingenting er mer riktig enn en bensinåtter i en slik båt :) Fantastisk lyd :) Ja sånn bortsett fra at det er en v6er☺ Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 16.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2017 boble65 skrev for 14 timer siden: Kjempefin båt? Jo takk, blitt veldig fornøyd med den nå Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 16.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2017 M/B Bianca skrev for 13 timer siden: Veldig bra! Klar for vannet snart nå? Hvilke produkter har du brukt på teaken? Jo takk, skal nok på vannet neste uke, venter på propeller. Til teaken mener jeg at jeg brukte en olje fra jotun Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 16.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2017 Skrulokk skrev for 12 timer siden: Ingenting er mer riktig enn en bensinåtter i en slik båt :) Fantastisk lyd :) Helt enig, bortsett fra at det er en v6 i denne? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 16.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2017 oberst1 skrev for 12 timer siden: Blir bra! Du har lagt inn noen timer nå ;) Jo takk, blitt en del timer? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 20.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2017 Da er den nye Nidelv puten montert, båten vil bli sjøsatt iløpet av neste uke. Det enste som mangler er propeller som er på vei. Legger ut noen til bilder fra båten? Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 20.Mai.2017 Del på Facebook Svart 20.Mai.2017 Du trenger ikke være flau på sjøen med denne! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 24.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2017 Nero II skrev On 20.5.2017 at 12.00: Du trenger ikke være flau på sjøen med denne! Det kan jeg si meg enig i ? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 24.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2017 (redigert) I morgen kommer den dagen som jeg og min far har gledet oss til så synsykt mye til. I morgen skal vår Nidelv 690 Sport sjøsettes, gleder osss noe enormt! Hva tenker dere om jobben som har blitt gjort med båten siden jeg fikk den? Dere skal få en update i morgen på hvordan båten evt gikk?Endelig sesong igjen!! Redigert 24.Mai.2017 av filip_skau (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 25.Mai.2017 Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Du har gjort en god jobb her ser jeg lykke til med sjøsettingen, fin båt Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
filip_skau Svart 25.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Da er båten på vannet, alt gikk helt perfekt. Det var ikke en eneste ulyd i motor, temperaturen var perfekt, turtall var perfekt og alt. Dette var synsykt deilig!? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 25.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 25.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 27.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Liten oppdatering? Har idag hatt den første langturen med båten. Cruiste i 30knop rundt i fjorden idag, det var helt fantastisk! Temperaturen var perfekt og oljen var perfekt. Ingen ulyder i motor og båt, vil si dette har vært et vellykket prosjekt så langt. Hva tenker dere ? Sitér dette innlegget Link to post
Tridenten Svart 9.Juni.2017 Del på Facebook Svart 9.Juni.2017 Toppfart og turtall? Jeg logger 33 knop ved 4000rpm med min 4,3mpi i Draco 1800. Har bare Alpha one drev da. Skulle gjerne hatt Bravo... Maks turtall er ca 5000rpm. Da gjør den 43 knop. :) Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 (redigert) Da har jeg fått kjørt omkring 10 timer med båten. Det er ikke en dråpe vann nede i motorrom, så alt ser ut til å være tett. Har nå fått tak i en brukt kalesje til båten som er litt falmet men den gjør nytten sin. Jeg fikk også bestilt helt nye kallesjestenger fra Nilsen båtbyggeri, helt tipp topp. Redigert 17.Juni.2017 av filip_skau (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Må også skryte av motoren som står i. Når vi cruiser rundt i 30knop så går den så stille og fint at man kan snakke normalt til hverandre uten å måtte rope. En motor som er bare å anbefale, den bruker også sinnsykt lite bensin pr time. Sitér dette innlegget Link to post
EvenEB Svart 17.Juni.2017 Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Hva slags toppfart fikk du? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2017 Snekke84 skrev for 10 timer siden: Hva slags toppfart fikk du? Fikk en toppfart på rundt 35knop, merket at jeg kan ha mindre propeller for å få de siste fem knopene Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 5.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2017 Båten har nå stått stille i to uker da jeg har vært på ferie. Kom til båtplassen for å sjekke båten, den lå like høyt i vannet og det var forsatt ikke en dråpe vann i motorrom. Vred om nøkkelen og den startet med en gang. Ble deretter en tur til hytta der båten ligger i bøya, god sommer alle båtfolk! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 12.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2017 Olje og oljefilter byttet, båten har funket utmerket. For øyeblikket nyter vi late sommerdager. God sommer! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 29.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2017 Bilde er tatt like utenfor Jomfruland, en vakker dag med en vakker båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.