EvenLeonhardsen Svart 22.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2017 blei jo heilt innafor med nytt ratt og ny front til instrumenta :) Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 24.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2017 Sondreland skrev On 22.10.2017 at 16.40: Ser ikke helt nøyaktig hva slags "kabelsokk" du har, men om det er hva jeg tror det er har jeg kjøpt tilsvarende fra denne linken til mitt lille prosjekt. Fin båt du har! Tusen takk for svar, jo det er en fin båt som jeg er veldig fornøyd med. Spesielt måten den oppfører seg på i vannet :) Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 29.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2017 Har fått lagt på to lag primer, til våren blir deg blått bunnstoff. Har også fått malt et strøk i batterirom. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 5.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2017 Har bestemt meg for å ikke foilere dashbord da jeg vil ha det originalt. Har bestmet meg for å bare bytte ut de to gråe klokkene å erstatte med sorte. Har blitt ferdig med å male opp batteri/tank rom. Har samtidig kjøpt en treveis ventil til septiktanken slik at jeg kan bare suge ut dritten fra tanken. Syntest dette er mye lettere enn å pumpe ut. Nederste bilde illustrerer hvordan jeg har tenkt å ha det. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 5.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2017 Er det noen her som har denne ankervinsjen, har sett på denne en stund og den passer ypperlig til båten. Den passer opp til 22fot og det mødfølger fjernkontroll. Synes prisen ikke er stiv i forhold til mye annet. Setter pris på svar. Sitér dette innlegget Link to post
tomjo7 Svart 5.November.2017 Del på Facebook Svart 5.November.2017 Hvilken ventil er det du har kjøpt.har Planer om å gjøre det samme. Det ble bra i batteri rommet ditt nå Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 5.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2017 tomjo7 skrev 56 minutter siden: Hvilken ventil er det du har kjøpt.har Planer om å gjøre det samme. Det ble bra i batteri rommet ditt nå Kjøpte bare fra biltema Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 9.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2017 Ble vel bedre dette? Sitér dette innlegget Link to post
tomjo7 Svart 10.November.2017 Del på Facebook Svart 10.November.2017 Det ble knallbra med nye svarte klokker Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 10.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2017 Savner dager som dette!! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 10.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2017 Finnes det blendelokk til disse knappene? Setter pris på om noen vet det? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 10.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2017 Har lyst til å montere slike lys slik som anvist på bildet nedenfor. Tror det hadde blitt pent. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.November.2017 Har begynt monteringen av interiør lys Sitér dette innlegget Link to post
tomjo7 Svart 18.November.2017 Del på Facebook Svart 18.November.2017 Det ble et fint lys av de ledlysa.Knall bra. du gir meg mange bra tips om oppgradering her. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 18.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2017 Har blitt ferdig med LED lys monteringen, stor fornøyd. Har montert ferdig dashbord med ny USB inngang, ble bra der også. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 18.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2017 tomjo7 skrev for 8 timer siden: Det ble et fint lys av de ledlysa.Knall bra. du gir meg mange bra tips om oppgradering her. Ble veldig fornøyd selv?? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 20.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2017 (redigert) Har fått bestilt ny front til kjøleskapet, samtidig som jeg har spandert på meg flunka nytt putesett til kabinen foran. Putesettet foran er det jeg har manglet da det ikke fulgte med båten, men nå blir det originalt og fint igjen. Har idag montert ferdig nye septik-utsuget, vanntank, septiktank og vannpumpe. Er ikke helt ferdig men nærmer seg, ble helt ferdig med LED lys monteringen også. Hva synes dere ? Redigert 20.November.2017 av filip_skau (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 21.November.2017 Del på Facebook Svart 21.November.2017 Dette blir meget bra :) Sitér dette innlegget Link to post
jøran123 Svart 21.November.2017 Del på Facebook Svart 21.November.2017 Du har gjort en flott jobb. Pen klassiker dette. Nå er det "bare" en mnd til sola snur!? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 24.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2017 Tskjei skrev On 21.11.2017 at 10.19: Dette blir meget bra :) jo takk, er meget fornøyd Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 27.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2017 Fått den nye platen til kjøleskapet, har også montert ferdig utsuget til septiktanken Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 29.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2017 Har lyst til å rubbe å polere båten skikkelig til våren, noen som har noen anbefalinger på produkter, setter pris på svar Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 Stund siden oppdatering nå. Har ikke fått gjort noe mer enn sist da det er veldig kaldt ute om dagen, har på ovn i båten men er ikke noe kos å jobbe der nå. Derimot puter å kallesje står fint inne i kjelleren der det er 20 grader, helt King kong!! Bare jeg som ser frem til vårpussen i sola?? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 4.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2018 jøran123 skrev On 21.11.2017 at 11.28: Du har gjort en flott jobb. Pen klassiker dette. Nå er det "bare" en mnd til sola snur!? Jo takk, den begynner å skinne igjen som sola på varme sommerdager :) Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 11.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2018 (redigert) noen som vet om billige ankervinsjer alt av kabler er lagt opp, setter pris på svar? Redigert 11.Januar.2018 av filip_skau (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.