filip_skau Svart 28.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2018 Begynt å rydde opp i det elektriske, var ikke planen men ble mer og mer lrritert av å se hvordan det så ut. Kjekt med merket hurtigkoblinger fra Nilsen, gjorde jobben noe lettere. Vil prøve å få ut båten til påske men for se om været tillater det? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 27.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2018 Hadde sett for meg å få båten ut til påske, spørs om det blir noe av det. Gradestokken viser bare kald kulde om dagen :( Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 27.Februar.2018 Del på Facebook Svart 27.Februar.2018 (redigert) Bra prosjekt dette her - er på vei til å bli en skikkelig fin båt! Jeg så at du spurte om produkter til rubbing/polering. Jeg kan anbefale å bruke Meguiars Power Cut Compund #91 til rubbing og polering, og Collinite #845 som voks. Du kan se mine resultater i tråden her: Jeg tror forøvrig at båten din blir veldig bra med mørkeblått bunnstoff - jeg la det som base på Nimbusen, og la desverre hvitt oppå. Angrer på det idag, så kommer nok til å gå tilbake til blått :) Redigert 27.Februar.2018 av Napoli (see edit history) Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
filip_skau Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Napoli skrev On 27.2.2018 at 13.06: Bra prosjekt dette her - er på vei til å bli en skikkelig fin båt! Jeg så at du spurte om produkter til rubbing/polering. Jeg kan anbefale å bruke Meguiars Power Cut Compund #91 til rubbing og polering, og Collinite #845 som voks. Du kan se mine resultater i tråden her: Jeg tror forøvrig at båten din blir veldig bra med mørkeblått bunnstoff - jeg la det som base på Nimbusen, og la desverre hvitt oppå. Angrer på det idag, så kommer nok til å gå tilbake til blått :) Ja begynner å bli bra båten nå. Takk for tips til polering, det setter jeg pris på. Blått bunnstoff synes jeg også kler båten bedre? trenger bare vår nå så jeg kan får dratt av presenningen!? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Gleder meg til oppstart? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Fikk montert kabelkanal i batterirom idag så dette rommet er mer eller mindre ferdig, ble fornøyd med resultatet. Jeg er også ferdig med å rydde opp i det elektriske «skapet». Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Mars.2018 Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Flott! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 23.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2018 Mottok idag pakke fra Wish, kjempefornøyd. Disse dekslene koster 39kr syk her i Norge, bestilte 6stk på Wish og det kom på 50kr, konge? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 25.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2018 Skulle gjerne hatt båten ute nå, flott påskevær? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 Endelig! Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 31.Mars.2018 Del på Facebook Svart 31.Mars.2018 On 12/17/2017 at 4:58 PM, filip_skau said: Prøv felgrens fra Biltema for å få bort skit sånn som her. Er oksalsyre tror jeg. Har hatt gode resultater med den. Må muligens bruke grov rubbing polish med børste etterpå for best resultat i antisklimønsteret hvis alt ikke går bort. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 1.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2018 Duppe skrev for 13 timer siden: Prøv felgrens fra Biltema for å få bort skit sånn som her. Er oksalsyre tror jeg. Har hatt gode resultater med den. Må muligens bruke grov rubbing polish med børste etterpå for best resultat i antisklimønsteret hvis alt ikke går bort. Jøss dette høres artig ut, dette skal jeg prøve ut. Kjøpte faktisk felgrens her om dagen, takk for tips? Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 1.April.2018 Del på Facebook Svart 1.April.2018 filip_skau skrev for 10 timer siden: Jøss dette høres artig ut, dette skal jeg prøve ut. Kjøpte faktisk felgrens her om dagen, takk for tips? Hvis ikke det fungerer, så prøv saltsyre eller vannlinjerens. Det tar det nok. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
filip_skau Svart 2.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2018 Napoli skrev for 18 timer siden: Hvis ikke det fungerer, så prøv saltsyre eller vannlinjerens. Det tar det nok. Skal prøve, så en test i et båtblad idag, der kom ClasOhlson sin felgrens best ut. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 7.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2018 Idag har jeg fått gjort mye med båten. Har fått kjøpt poleringsmiddel og padder, blir nok polering i løpet av uken. Har vasket båten skikkelig utvendig, støvsugd og oljet teaken innvendig, montert kjøleskap, festet vann- og septiktank, montert nytt lys på toalettet og til slutt satt i stolene. Er fornøyd med dagens innsats? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 9.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2018 Gleder meg til å teste ut disse i løpet av uken! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 11.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2018 Idag mottok jeg dødmannsknapp som jeg har manglet. Har også polert ferdig den blå stripen på båten, ble veldig fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 12.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2018 Dagens innkjøp: Wax Fenderlistbeslag Tute Koppholder Felgrens Rens til propellene som kan settes på vinkelsliperen, så dette etter tips her på båtplassen Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 13.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2018 Er det noen som har tips til å få vasket fenderlist for stygge merker? Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 13.April.2018 Del på Facebook Svart 13.April.2018 filip_skau skrev 53 minutter siden: Er det noen som har tips til å få vasket fenderlist for stygge merker? KMI Wipe & Shine (selges hos Maritim) - ta litt på en klut, stryk over. La stå i 2-3 minutter. Tørk ordentlig av. NB - viktig at den ikke står for lenge, da den "smelter" fenderlisten. Resultatet av den blir "som ny" fenderlist. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
filip_skau Svart 14.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2018 (redigert) Da er den bunnstoffet?? Rekker jeg vannet neste helg ?? Redigert 14.April.2018 av filip_skau (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 14.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2018 Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 14.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2018 da var den fyrt opp, startet med en gang, deilig!!? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 17.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2018 Sånn endelig, da blir det båtuttak torsdag ettermiddag? har idag fått waxet båten, satt i ny komfyr samt limt på ny kjøleskaps dør og listet rundt kjøleskapet. Skal også få ordnet det stygge hanskerommet over komfyren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.