Jump to content

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

15 hours ago, Kenneth82 said:

Synd dette er på feil side av fjellene ... håper dere kan livesende på Facebook! 

Lykke til - misunner dere som har mulighet til å delta ?

 

15 hours ago, Bjørn Løvjomås said:

Live sending var et tema i samtale med Euklid. Så vi får se hvordan det går med det prosjektet. Ellers er det jo fort å rulle seg noen mil.. ? kombinere det med å se på ny båt feks.. ?

Jeg vet av egen erfaring at når det kommer til båtrelaterte hendelser så sitter milene løst.. ??

 

Egentlig er det vel i feil ende av landet. :smiley: Og selv om milene jevnt over sitter løst, så er vel 3500 km for et foredrag litt i overkant. Selv for et godt foredrag, som det ser ut til å bli. Lykke til!

Link to post
Share on other sites

Jeg har også muligheter til å stille bra lokale til rådighet. Plass til ca 150 personer, parkeringsplass til 50-60 biler, OK AV-utsyr, rett ved en T-banestasjon. Hvis vi vet antall deltagere på forhånd er det mulig å bestille noe å spise, uansett er det muligheter for å lage kaffe. Stort sett ledig alle dager fra klokken 18 og utover.

Ligger på Blindern i Oslo. Leie kr. 0.-

Redigert av Kystskippern (see edit history)
Link to post
Share on other sites

@Kystskippern

Dette høres jo veldig greit ut. Kanskje vi skal bestemme oss for dette lokalet først som sist. Det er jo litt større en dette på Kjelsås.   Så jeg tenker at det er fristende å slå til på dette tilbudet. 

Ihvertfall ikke mulig å klage på leieprisene.:thumbsup:

Å etter kl 18 tenker jeg er en super fordel. For de som evt kommer litt langveisfra.

 

Jeg sender deg en pm

 

@Nero II

Det er jeg helt enig med deg i. Målet mitt er å lande et sted så fort som mulig. Deretter dato.  Håper det faller på plass i løpet av helgen. 

 

 

 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Vi skal holde til i et lokale på Blindern hos Meteorologisk institutt. Adressen er Henrik Mohns plass 1 med innkjøring fra Problemveien. Det er som nevnt mulig å parkere 50-60 biler på eiendommen (10 el-bil plasser). Flere detaljer om dato og klokkeslett kommer når @Bjørn Løvjomås har avklart dette med @Euklid

Redigert av Kystskippern (see edit history)
Link to post
Share on other sites

En kjapp tellerunde nå sier ca 15 stk. 

Det er veldig bra med alle som sier de har lyst å være med. Da får vi et ca antall å forholde oss til. Så dere må gjerne skrive at dere ønsker å delta. 

Jeg ser for meg at vi starter ca kl 19. Som nevnt er det sikkert lurt med en god pause. Kaffi er nevnt

Men kanskje er det noen som mener vi bør ha noe å tygge på og? 

 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...