Jump to content

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Det viser seg at jeg ikke har anledning til å komme den 18. januar likevel.  :sad:

Ville bare si fra så andre kan ta den plassen hvis det blir fullt.

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Link to post
Share on other sites

Euklid skrev for 3 timer siden:

Vi produserer en god slump brennevin på jobb, burde jeg dra med et fat?

 

B76CB55B-FFE2-489A-AFE2-DFCC04D5893B.jpeg.f55fc1b83b554f4cd2a0f0bd07cf2cd3.jpeg

 

En tønne brennevin vil definitivt hjelpe på mine prioriteringskvaler, ja. De merker vel ikke om en tønne forsvinner, dere har jo så mange... :giggle:

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Jeg har noen skumle planer om å servere pizza. Tenker folk kan ta med det de ønsker å drikke. Tror vi satser på en alkoholfri kveld d jeg ikke kjenner reglene på kantina. ?

Derfor oppfordrer jeg alle til å ta med noe drikke. Fort gjort å kjøpe en brus på en butikk før dere kommer.

Jeg regner med at vi spleiser på pizza. Med en liten oppmerksomhet til Euklid og pizza så tror jeg vi lander på ca 100 kr. Skal finregne litt på dette

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Som tidligere nevnt kan jeg fikse kaffe så det trenger ingen å ta med seg. Hvis noen føler sterkt for å ta en øl eller to så er det helt greit, så lenge det er nok edru deltagere til å bære de fulle ut. Bjørn, tenker du at folk skal ta med seg cash eller skal du satse på Vipps?

Link to post
Share on other sites

Cash er bra?

Jeg må tilbake til Arendal på kvelden,  så jeg må hvertfall holde meg edru, så da kan jeg være med å  bære ut folk. :giggle:

Hadde egentlig tenkt å bli over i Oslo. Men mulig jeg må på kurs dagen etter. 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Hei

Pr nå så er vi 44 deltakere så langt jeg kan regne. Det er enda god plass til flere

Jeg gleder meg veldig til dette arrangementet.

 

Foreløpig program ser slik ut:

Kl 19.00 starter arrangementet med kort presentasjon av alle deltakere med brukernavn her på Bp

Kl 19.20 slipper vi @Euklid til med 1 del av foredrag. Holder på ca 30 til 40 min

Kl 20.00 pause med pizza. Ta med drikke hver enkelt

Kl 20.30  foredrag del to starter.  Euklid bruker så lang tid han ønsker.

Kl 21.30 arrangementet er offisielt avsluttet. Ca 

 

Deltakerliste så langt:

@Euklid, @Bjørn Løvjomås, @Compromise, @Framtia, @Popeye70, @Tom Rør, @Pequod, @veritas, @Bonus, @Gunga Din@Kystskippern, @Ben Sin, @Key Freak, @larshans1 +1, @Kallethekid@Lars O, @OC393, @sap_2000, @Makiki 4, @Kaskazi@Klstad, @Seiler, @S/Y MAMOSA, @lurvetass, @Sahara, @Wåland, @Hulda, @Busch, @fredriksen@Indy +1, @VirtualMe, @Komodo, @Tjorven III +4, @Kaptein Klein, @Impuls 3, @Sitrin+1

 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Nå er det ikke mange dagene igjen til foredraget, så her kommer en veibeskrivelse for de som trenger det. Vi skal være i bygget som heter "Tallhall" som har inngang på samme side som "Problemveien". Jeg setter opp et skilt foran gangveien opp til inngangen. Det er forøvrig skiltet parkering kun for ansatte og besøkende, men denne kvelden gir vi parkeringsfolkene fri, slik at dere ikke trenger parkeringsbevis for å parkere. Her er en veibeskrivelse som kan være nyttig enten du kommer med trikk, T-bane eller bil. Hvis noen sliter med å finne frem, eller trenger noen tips på forhånd, kan jeg nås på telefon 905 51 534.

Redigert av Kystskippern (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...