Jump to content

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Popeye70 skrev On 12.12.2017 at 1.41:

Her blir det så mange BP-medlemmer tilstede at vi burde vurdere en kjapp presentasjonsrunde før foredraget starter. Alle får f.eks. 15 sekunder til å si hva de heter på Båtplassen og hva de heter i det virkelige liv (hvis de vil offentliggjøre det). Det går kjapt, og det gjør det enklere å sette ansikt på de forskjellige BP-navnene. :thumbsup:

Godt forslag, støtter det! 

Link to post
Share on other sites

Tjorven III skrev 4 minutter siden:

Har akkurat brukt en ukes tid tilrå pløye gjennom reisetrådenntil Euklid for 3. Gang. 

Fortsatt like spennende. 

Vi er en gjeng på 4-5 BP folk som gleder oss til 18. Jan. 

Sees alle sammen !

 

Tjorven 3

Supert. Jeg har vært delvis gjennom jeg og nå. 

 

Disse 4-5 du nevner, er det folk som har meldt sin ankomst her .spør for å holde sånn  ca telling. 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev 19 minutter siden:

Vi må vel bestille en stund i forveien? 

Eller klarer de å håndtere mellom 50 og hundre stk sulten Bp på strak arm?

 

Hvis det f.eks. er oppmøte kl 1900 kan vi forhåndsbestille X pizzaer med levering 1930. Når vi ser endelig antall deltagere som møter opp kl 1900 kan vi legge inn en ekstra bestilling på noen få pizzaer med samme leveringstid som opprinnelig bestilling.

 

Bestiller vi baguetter er det lett å ende med for få eller for mange.

 

Men alt dette kan vi unngå ved å ha en forpliktende påmelding så vi ikke har stort slingringsmonn på deltagerantallet. Da blir det enklere å forhåndsbestille korrekt mengde mat.

 

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke så glad i bindende påmelding. Erfaringsmessig så er det noen som blir syke, å da stemmer ikke antallet uansett.  Så jeg tror vi satser på at denne påmeldingen vi har her og nå er dekkende.  Da får vi en liten smakebit av pizza . 

Jeg har snakket med Dominos på Ullevål. De kunne levere pizza til oss den dagen 230 kr pr pizza .det er til 4 mann.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden:

Jeg er ikke så glad i bindende påmelding. Erfaringsmessig så er det noen som blir syke, å da stemmer ikke antallet uansett.  Så jeg tror vi satser på at denne påmeldingen vi har her og nå er dekkende.  Da får vi en liten smakebit av pizza . 

Jeg har snakket med Dominos på Ullevål. De kunne levere pizza til oss den dagen 230 kr pr pizza .det er til 4 mann.

 

Good thinking. Det er nok bare mitt «Obsessive Compulsive Disorder»-gen som slår ut og liker å ha kontroll... :giggle:

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Vi kommer 2 stk (håper det fortsatt er ledig plass).

Dette ser jeg virkelig frem til :-)

Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350,

Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...