Jump to content

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Flott @Ben Sin, det er notert. 

 

Euklid har spurt om vi kan endre noe på programmet..  

Dermed blir det som følgende:

19.00 Velkomst.

19.01. Foredrag av Euklid. 

20.00  pizzapause

20.45   korte presentasjoner av bp deltakere. Frivillig tvang hvor mye en vil fortelle om seg selv. ?

21.00 spørsmål og oppsummering om reisen til Euklid.

21.30 ca avslutning.

 

Prisen for hele greia inni foredrag og pizza blir kr 100,-

Jeg har og fått tilsendt noen få Bp  vimpler. De tenkte jeg vi kunne auksjonere bort.

Dermed kan det være lurt å ha med noen kontanter i bakhånd. (Normalpris for en vimpel var vel 200)

 

Deltakerliste så langt:

 

 

 

Redigert av Bjørn Løvjomås
Lagt til redigert deltakerliste (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

En liten rettelse i påmeldingen her fra Hvaler @Bjørn Løvjomås : Etter en intens vervekampanje stiller hele Ytre Løpern Hummerfiskerforening på foredraget i morgen, så da er det bare å gjøre plass :thumbsup: 

 

(alle (les: begge) er selvsagt BP medlemmer!) 

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev 3 minutter siden:

En liten rettelse i påmeldingen her fra Hvaler @Bjørn Løvjomås : Etter en intens vervekampanje stiller hele Ytre Løpern Hummerfiskerforening på foredraget i morgen, så da er det bare å gjøre plass :thumbsup: 

 

(alle (les: begge) er selvsagt BP medlemmer!) 

Jeg fryktet en stund mens jeg leste at du hadde tenkt å ta med alle hummerene på Hvaler og

 Så for meg et opptog....:giggle:

Forøvrig er begge .. Les alle.. Medlemmene velkomne i morgen. :thumbsup:

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Hulda said:

Skjønner hvorfor det heter Problemveien. Om jeg ikke finner frem før på fredagen, er det ikke min skyld. 

Jeg har bedrevet forhåndsspeiding. Har aldri blitt god på det der med navigasjon. Når du har funnet frem til parkeringsplassen og beveger deg mot hovedinngangen gjelder det å dreie 180 grader, og så sikte seg inn mot det lave, moderne bygget som nå ligger forut.

 

Bjørn: jeg har tre sjeler på slep.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...