Jump to content

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Tusen takk for en utrolig hyggelig og lærerik kveld. Veldig hyggelig å hilse på så mange bra folk fra BP. Og selvsagt en spesiell takk til @Euklid med familie, som ville dele med oss.

@Bjørn Løvjomås og @Kystskippern må også takkes for organisering, lokaler og gjennomføring.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

En takk fra oss også for et meget spennende foredrag. Det varmer i vinterkulda og takk til alle som bidro så det lot seg gjennomføre

Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350,

Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening

Link to post
Share on other sites

Jeg drømte meg bort i en time og et kvarter. Drømmen kunne gjerne vart i flere timer.  En herlig drøm takket være en svært god formidler!

Du hadde laget et godt foredrag Euklid. Fantastiske bilder! Morsom fortelling! Rett og slett en flott opplevelse.

 

Dessverre blir det bare en drøm for meg. Mangler impulsiviteten og spontaniteten som trengs. Livet har blitt for satt, trygt og ordnet.

Såpass godt kjenner jeg meg selv. Men nettopp derfor er det ekstra godt å kunne drømme seg litt bort.

 

Grunnet drøye to timer reisevei, og tidlig jobbstart i dag, måtte vi reise før det "sosiale" begynte. Det var flere kjente fjes fra før, men mange jeg ikke fikk satt et nick på. Det var leit. Men slike treff synes i hvert fall jeg er helt genialt for et slik forum.

 

En ting til Euklid: Flere har etterlyst bok. Kan du tenke på det en gang til? Jeg tenker dokumentar. Du har mer enn nok av både historier, opplevelser, bilder, filmer og formidlingsevner til å engasjere et sofanorge med en dokumentar på TV. Skal du eller jeg tipse NRK, TV2 eller TVNorge?

 

Takk for en hyggelig kveld!

Ben Sin.

Link to post
Share on other sites

På vegne av hele Ytre Løperen Hummerfiskerforening vil jeg gjerne takke for et alle tiders foredrag om en helt fantastisk tur. 

 

Euklid; dere har gjort det alle vi andre bare drømmer om, og med det skaffet dere minner for livet! Den eneste feilen på foredraget var at det skulle vært tre timer ikke en :giggle:  Som vi har lest i tråden din så har du jo så utrolig mye mer å fortelle, så dette ble vel nærmest skraping i overflaten. Men sånn må det jo nesten bli når man skal få til noe etter arbeidstid...

 

Vil også takke  @Bjørn Løvjomås  for et profesjonelt arrangement, og Kystskipper for å stille med glimrende lokaler med behagelig akustikk. Til slutt vil jeg takke meg selv for at jeg trosset vinterkulda og satte meg i bilen og kjørte innover til hovedstaden. Det er ikke hverdagskost for en Komodo det heller :giggle: 

Link to post
Share on other sites

Takk til alle dere som tok turen i går – og takk hyggelige tilbakemeldinger!

 

8 hours ago, Ben Sin said:

En ting til Euklid: Flere har etterlyst bok. Kan du tenke på det en gang til? Jeg tenker dokumentar.

Setter pris på de hyggelige ordene, men tror nok ikke jeg har så mye i tittekassa å gjøre. Noen skriblerier er en mer aktuell greie, men disse ordene skriver visst ikke seg selv?

Link to post
Share on other sites

Da har jeg hatt kontakt med Ingar. Og pengene fra vimpelauksjonen er oversendt Bp . Tilsammen på auksjonen fikk vi inn kr 2850. 

Tusen Takk @Euklid for et fremragende foredrag. Dette burde flere i Norges land høre.

Jeg spenner ballen videre rundt i landet... 

 

Takk og til @Kystskippernfor at vi fikk slik et supert sted å være. 

 

Jeg må enkelt si at dette trolig blir et av mine absolutte høydepunkt i år.

 

Utrolig hyggelig å treffe Bp venner på denne måten

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...