alphaman Svart 10.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2017 Dette må være en av topp 3 selvbygger tråder på båtplassen. Støkent Sitér dette innlegget Link to post
SøndreSvaberg Svart 10.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2017 Helt nydelig!! Blir denne å se på vannet øst eller vest for Kr.sand til sommeren? Lykke til med innredning og fortsett med å poste her! Sitér dette innlegget Oppsussing av Draco 2100 SportCab Link to post
Ask Svart 10.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2017 Imponerande! Kva slags motor skal du ha om bord? Skal båten få vindskjerm? Ask Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 11.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 SøndreSvaberg skrev for 12 timer siden: Helt nydelig!! Blir denne å se på vannet øst eller vest for Kr.sand til sommeren? Lykke til med innredning og fortsett med å poste her! Takk! kommer til og gå (for det meste øst for kr sand Lillesand nærmere bestemt Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 11.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 Ask skrev for 10 timer siden: Imponerande! Kva slags motor skal du ha om bord? Skal båten få vindskjerm? Ask Nei båten skal være helt åpen? Holder på og overhale en marna r1 1959 Mod som skal i båten? Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 11.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 (redigert) Jeg kjønnet ikke helt dette forums greiene.. går det ikke å redigere etter en vis tid? Skulle stått dørken er ferdig i forige innlegg...Ikke sørlending? Redigert 11.Desember.2017 av thundercat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 11.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 OOiiiii....! Her var det orden du. Kjempefin båt du lager. Og så den fine Marna`en da. Dette kommer til å bli et skikkelig smykke av en båt. Følger med! Sitér dette innlegget Link to post
SøndreSvaberg Svart 11.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 (redigert) thundercat skrev for 1 time siden: Jeg kjønnet ikke helt dette forums greiene.. går det ikke å redigere etter en vis tid? Skulle stått dørken er ferdig i forige innlegg...Ikke sørlending? I følge reglene, har to timer på deg til å redigere innleggene her i Båtforumet. Etter det er det stengt for redigering. Likevel, du har en varsleknapp til hvert innlegg. Denne kan du bruke for evt beskjed til moderator om det en gang blir helt krise... Lillesand ja! På vei dit er jeg ofte, selvom jeg kanskje snur halvveis i Blindleia eller blir lokket inn til en av de nydelige holmene rundtomkring. Som her i slutten av august i år: På vei inn mellom Tronderøyene (nydelig tur). Redigert 11.Desember.2017 av SøndreSvaberg (see edit history) Sitér dette innlegget Oppsussing av Draco 2100 SportCab Link to post
Svaap Svart 11.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 Veldig imponert over ferdighetene dine ;-) Hvis du ikke har jobbet særlig med treverk så er det et skjult talent som jaggu er godt du tar i bruk! Helt på høyde med hva båtbyggere leverer til 600,- penger i timen! -Ser ut som om du har full kontroll på maskin-renovering også. Keep 'em coming! Hilsen Ole Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Framtia Svart 11.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 Veldig moro å se, er imponert! Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
xr4ti Svart 12.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2017 Må bare føye meg til alle de andre som roser prosjektet ditt. At tresjekter/snekker forsatt har en stor betydning for den norske båtsjela viser jo all interessen og følgerene av denne tråden. Nydelig arbeid, nydelig båt. Sitér dette innlegget Link to post
Coldman Svart 12.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2017 Imponerende! Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 13.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2017 Svaap skrev On 11.12.2017 at 14.51: Veldig imponert over ferdighetene dine ;-) Hvis du ikke har jobbet særlig med treverk så er det et skjult talent som jaggu er godt du tar i bruk! Helt på høyde med hva båtbyggere leverer til 600,- penger i timen! -Ser ut som om du har full kontroll på maskin-renovering også. Keep 'em coming! Hilsen Ole Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Man kommer langt med litt tolmodighet? Men tipper heller at jeg hadde betalt en båtbygger 600 kr timen med hans produktivitet en 100 kr timen med min tregitet? har skrevet opp timeantall jeg har vært og jobbet og begynner og bli noen I går var jeg en tur i bua igjen og jobbet litt videre med akterbenken.. fikk lagd noen maler og kuttet og tilpasset benk knektene? Ellers er planen nå ila de nermeste dagene og få på fenderlista og kutte ut bord til akterbenken.. men begynner og bli litt lei etter og ha laget x antall meter med fenderlist og det er noe grums med alle.. enten er det noen solsprekker eller så er det en kvist osv? her har dere noen bilder fra i går? Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 13.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2017 Nydelige linjer og flott arbeid! Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
thundercat Svart 19.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2017 Etter noen dager i bua ble jeg i går kveld endelig ferdig med fenderlista.. gleder meg til i kveld når jeg skal pusse overflaten på esingen jevn? Par bilder fra gårsdagen.. Sitér dette innlegget Link to post
larsern87 Svart 19.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2017 Knallbra arbeid. Artig å følge med på! Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 21.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2017 (redigert) Ja da er det blitt jobba litt til, og er nå endelig ferdig med esingen..mye jobb,men syntes dette blir penere en dollbord så angrer ikke fått startet litt på benkene i front også.. ikke lenge til olje og lakk nå god jul! Redigert 21.Desember.2017 av thundercat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 22.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 Ser meget bra ut Imponerende å begynne på en slik jobb uten tidligere erfaring, men ser ut som du har det i deg! Kjekt at båtbyggeren du kjenner bistår deg, det gir en ekstra trygghet underveis God jul? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 22.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 Hei Eg har jobba mykje med trearbeid på hus og hytte, og eg er megaimponert over arbeidet ditt! Ask Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 22.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 Nesten så eg nektar å tru at dette er første arbeidet ditt. Ser utruleg bra ut. Fortsett med å legg ut mange bilder. Kjekt å sjå korleis plankehaugen endrar form til ein nydeleg båt Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 22.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 Ask skrev for 9 timer siden: Hei Eg har jobba mykje med trearbeid på hus og hytte, og eg er megaimponert over arbeidet ditt! Ask Takk Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 22.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 sunnmøre skrev for 5 timer siden: Nesten så eg nektar å tru at dette er første arbeidet ditt. Ser utruleg bra ut. Fortsett med å legg ut mange bilder. Kjekt å sjå korleis plankehaugen endrar form til ein nydeleg båt He he jo er første bygg? Men som sagt fått mye eller rettere sagt alt av god veiledning... merker jeg er ganske dårlig på det å drive å ta bilder underveis, men skal prøve og stoppe litt i ny og ne og ta litt i prosessen? god jul! Sitér dette innlegget Link to post
thundercat Svart 30.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2017 Da har det blitt jobbet litt i romjula Akterbenk, rorpinne og ror samt «hakkebrett» tverrbjelke. Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 5.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2018 Strøkent! Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Framtia Svart 5.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2018 denne hadde ikke jeg hatt hjerte til å sette på sjøen, fortjener plass i stua :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.