Nero II Svart 16.April.2018 Del på Facebook Svart 16.April.2018 Gratulerer! Hva var det som gjorde at du slo til på denne? dunhadde jo en shortlist -så jeg som ennå går og drømmer om tilsvarende båt ble veldig nysgjerrig på hva som gjorde at du følte deg sikker nok til å slå til nå. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøstein Svart 16.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2018 Tusen takk alle sammen, håper å få hentet den hjem i løpet av en ukes tid. Nero II skrev 42 minutter siden: Gratulerer! Hva var det som gjorde at du slo til på denne? dunhadde jo en shortlist -så jeg som ennå går og drømmer om tilsvarende båt ble veldig nysgjerrig på hva som gjorde at du følte deg sikker nok til å slå til nå. Har sett på ganske mange båter det siste året men har alltid kommet tilbake til denne modellen. Var først og fremst på jakt etter atmosfære og trivsel og følte umiddelbart at dette var båten for meg når jeg kom ombord. Den følelsen manglet i de fleste andre. Har også drømt om den lenge, hadde faktisk en plakat av den på veggen gutterommet på 80-tallet (kameratene hadde Samantha Fox på veggen). Så det er en gammel drøm som nå er oppfylt. Denne er påkostet en god del men det gjenstår også ting. Dekket skal byttes om ikke alt for lenge, det ligger totalbudsjettet. Elektrisk, skroggjennomføringer og teak i cockpiten er nytt. Motoren er nyere enn båten og kan forhåpentligvis gå noen år. Ikke noe kupp, men føles veldig riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.April.2018 Del på Facebook Svart 16.April.2018 312 gikk vel for å være en av de bedre seilerene fra HR. Grattis! Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 17.April.2018 Del på Facebook Svart 17.April.2018 Gratulerer! HR312 er en flott båt - formfullendt kan man si - så ikke så galt å ha plakat av den på gutterommet og nå ta den i besittelse. Mer en kompisene dine kan si... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 17.April.2018 Del på Facebook Svart 17.April.2018 HaHa skrev 16 minutter siden: Gratulerer! HR312 er en flott båt - formfullendt kan man si - så ikke så galt å ha plakat av den på gutterommet og nå ta den i besittelse. Mer en kompisene dine kan si... Ja Samantha Fox konverterte jo til motorbåt.. så og si ;-) https://www.vg.no/rampelys/her-er-samantha-fox-norske-kjaereste/a/23744704/ Sitér dette innlegget Link to post
Sjøstein Svart 17.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2018 ? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 17.April.2018 Del på Facebook Svart 17.April.2018 Grattis med flott båt ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2018 Del på Facebook Svart 17.April.2018 Gratulerer med flott båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøstein Svart 17.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2018 Takk skal dere ha, og tusen takk til alle for verdifulle innspill underveis! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.