Jump to content

Hallberg Rassy 312 og alternative seilbåter fra 80-tallet – erfaringer og innspill søkes


Sjøstein

Recommended Posts

Tusen takk alle sammen, håper å få hentet den hjem i løpet av en ukes tid.

 

Nero II skrev 42 minutter siden:

Gratulerer!

Hva var det som gjorde at du slo til på denne? dunhadde jo en shortlist  -så jeg som ennå går og drømmer om tilsvarende båt ble veldig nysgjerrig på hva som gjorde at du følte deg sikker nok til å slå til nå.

 

 

Har sett på ganske mange båter det siste året men har alltid kommet tilbake til denne modellen. Var først og fremst på jakt etter atmosfære og trivsel og følte umiddelbart at dette var båten for meg når jeg kom ombord. Den følelsen manglet i de fleste andre. Har også drømt om den lenge, hadde faktisk en plakat av den på veggen gutterommet på 80-tallet (kameratene hadde Samantha Fox på veggen). Så det er en gammel drøm som nå er oppfylt.

 

Denne er påkostet en god del men det gjenstår også ting. Dekket skal byttes om ikke alt for lenge, det ligger totalbudsjettet. Elektrisk, skroggjennomføringer og teak i cockpiten er nytt. Motoren er nyere enn båten og kan forhåpentligvis gå noen år. Ikke noe kupp, men føles veldig riktig.

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
HaHa skrev 16 minutter siden:

Gratulerer!  HR312 er en flott båt - formfullendt kan man si - så ikke så galt å ha plakat av den på gutterommet og nå ta den i besittelse. Mer en kompisene dine kan si...

 

Ja Samantha Fox konverterte jo til motorbåt.. så og si ;-) 

 

https://www.vg.no/rampelys/her-er-samantha-fox-norske-kjaereste/a/23744704/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...