Eureka Svart 22.Februar.2018 Del på Facebook Svart 22.Februar.2018 -for de som ikke vet det, så er Vestnes bygda, eller kommunen om du vil, hvor Skorgenes bygges. Gode båttradisjoner der! Sitér dette innlegget Link to post
OC393 Svart 26.Februar.2018 Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 Gratulerer med fin båt og "takk for turen" Har kjørt forbi Vestnes noen ganger på vei til Fiksdal Sitér dette innlegget Yachtmaster 1989, SRC 1999, D5L 2012, D5LA 2013 Link to post
lasmarquezas Svart 26.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 OC393 skrev for 4 timer siden: Gratulerer med fin båt og "takk for turen" Har kjørt forbi Vestnes noen ganger på vei til Fiksdal Tusen takk! Var veldig stas at folk leste tråden og engasjerte seg i turen. Tenkte jeg skulle legge ut litt om antall timer og fart slik at andre med liknende hastighet kan dra nytte av tråden, men dagliglivet har krevd sitt. Prøver om noen dager. Ekstra stas er det med lokale, og Fiksdal er i sannhet en liten perle! Dessuten, kom gjerne bortom hvis du ser det er folk i båten. Alltid hyggelig med en båtprat. Sitér dette innlegget Link to post
moliner Svart 26.Februar.2018 Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 lasmarquezas skrev On 2/18/2018 at 12.00: Er ikke dette litt for nært i rom sjø? Kan nesten hive en line bort... og idet tanken var tenkt la han jeg på ny kurs. Bra. Jeg hadde kontroll på deg ;) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 26.Februar.2018 Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 Hehe ? Sitér dette innlegget Link to post
lasmarquezas Svart 26.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 Strålende, Moliner! Sånn er det når mann sitter alene til havs. Men viktigere, gratulerer med ny båt du også! Sitér dette innlegget Link to post
moliner Svart 27.Februar.2018 Del på Facebook Svart 27.Februar.2018 Takk takk og gratulerer du og :) Satt lenge og kikket på deg og håpte i det lengste jeg skulle slippe å reise meg for og forandre kurs, men måtte gi me til slutt Men flott tur var det uansett Helst litt vemodig at jeg ikke skulle lenger enn til Karmøy. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.