Jump to content

Hentetråd Søgne - Molde/Vestnes ( Bavaria 46 Cruiser)


lasmarquezas

Recommended Posts

Tusen takk, Leading Edge! Ja, jeg har ingen problemer med å forstå det mangfoldet av følelser som gjør seg gjeldende. Og det er som du sier, sakte men sikkert forsvinner hun.

 

I morgen runder vi Stad, vårt eget Lindesnes på et vis, og det symboliserer på et vis at hun har kommet til sitt nye farvann, sitt nye hjem.

 

Jeg setter enormt pris på all hjelpen du har gitt meg ifm overtakelsen, og mer blir det helt sikkert.

 

Det er en udelt glede å seile Karma. Om vi blir bedre mennesker av å seile vet jeg ikke, men jeg er ganske overbevist om at civi hvert fall ikke blir dårligere.

 

Vi snakkes snart!

Link to post
Share on other sites

Ser jo ganske behagelig ut. Bør også rekke over før vinden øker. Må være litt antiklimaks å være ferdig med turen. Er vel inne i kjente farvann i løpet av dagen. 

 

Måtte Google hvor Silda var. Har bare seilt forbi, uten å tenke på at det var ett bra sted å vente. Likte meg godt i Selje, men ser det er litt omvei. Og i vestavind mer motvind. 

 

God tur over!

Link to post
Share on other sites

Må bare komme helberget over Sunnmøre for å komme seg hjem til Romsdal. Mang en Romsdaling som har rota seg opp i greier på Sunnmøre så det er bare å krysse fingrene! Videre god seilas!

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

 

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

Link to post
Share on other sites

Ja her har gutta imponert ...oppe tidlig som fy og stikker til havs før hanen gol....:giggle:
Kommet godt av sted er de og ,ved Kvalsvik utaskjærs i skrivende øyeblikk ikke lenge før dere er hjemme nå ---:thumbsup:------>

Flotte bilder av passeringen og rolig hav......... regner med full seilføring i vindstilla ;-)

 

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Da har vi kommet under Rundebrua og har kurs mot Ålesund. Denne gangen stanser vi ikke, men fortsetter rett hjem. For, som  det ble sagt ovenfor, Sunnmøre er et skummelt sted for en skarve romsdaling. :smiley:

 

Alt vel på Karma, som hele dagen har seilt gjennom et makeløst vakkert postkort.

IMG_7149.JPG

IMG_7153.JPG

IMG_7154.JPG

IMG_7156.JPG

IMG_7161.JPG

Link to post
Share on other sites

Framtia skrev 59 minutter siden:

Skal du gi deg med båtlivet Leading Edge?

Å nei men er i tenkeboksen i forhold til hvilken retning båtlivet skal ta nå. Ny situasjon med voksne barn. Mao jeg går inn i en spennende tid ?

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Link to post
Share on other sites

Helt sant, Laluna II. Nå er vi på selve sjarmøretappen, og absolutt alt sammen har gått helt på skinner. Nesten utrolig med tanke på at det er midt i februar med ny båt. En stor opplevelse.

 

Når jeg kommer fram blir det nok en del å henge fingrene i, familien som vil se båten osv., men jeg skal forsøke å oppsummere hele turen om en dag eller to. Mange inntrykk som behøver å synke inn.

 

Tusen takk alle sammen!

 

 

IMG_7178.JPG

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...