Sjøbliss Svart 26.Februar.2018 Del på Facebook Svart 26.Februar.2018 Vi kommer ikke på sjøen til påske. Står på land og må bruke solstrålene til å gjøre klart for sjøsetting i april. Satser på at vi kommer inn til båtplassene i god tid før mai, selv om en slik koster tur høres koselig ut. Men må da være kaldt i båten nå som det kryper ned mot -20 grader. Men jeg tenker, blir sommeren lik fin som vinteren har vært fin så blir dette en skikkelig fin sommer! Hilsen en som har lært seg snowboard vinter, mens vi venter på sommeren.... ? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
jotto Svart 27.Februar.2018 Del på Facebook Svart 27.Februar.2018 Sjøbliss skrev for 16 timer siden: Hilsen en som har lært seg snowboard vinter, mens vi venter på sommeren.... ? Det finnes ingen bedre måte å komme deg gjennom vinteren på ;) Bare synd at perioden fra oktober til desember blir så kjedelig uten hverken båt eller snø. Wakeboard til sommeren da? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Februar.2018 Del på Facebook Svart 27.Februar.2018 Nå hoppet jeg i det og bestilte utsetting i Moss 26.mars ! Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 28.Februar.2018 Del på Facebook Svart 28.Februar.2018 19 hours ago, jotto said: Det finnes ingen bedre måte å komme deg gjennom vinteren på ;) Bare synd at perioden fra oktober til desember blir så kjedelig uten hverken båt eller snø. Wakeboard til sommeren da? Ja det skulle jeg gjerne men har litt liten påhengsmotor (ungene skal kunne kjøre alene) og det er ikke praktisk med moderskipet. Men kommer jeg over muligheten skal jeg absolutt hoppe på! Eller enig i at man kunne godt hoppet over november... ??? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
TICORA Svart 28.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2018 Worry II skrev for 19 timer siden: Nå hoppet jeg i det og bestilte utsetting i Moss 26.mars ! Flott Stig, kanskje vi ses på Koster:-) Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 28.Februar.2018 Del på Facebook Svart 28.Februar.2018 Hei, Koster om jeg får sjøsatt :) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 Idag stiger optimismen! Satser på sjøsetting 22/3? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Morten1989 Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 @Inter 9000 får bare håpe de får rydda opp etter brofallet i tide Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 Trodde lenge på Påsketur i båten slik vi har fått til de siste årene. Nå er det imidlertid lite sannsynlig. Drammensfjorden er full av is, ikke noe bedre i elva opp til Solbergelva der båten ligger i opplag. Der båten skal settes ut er det nå ca. 30 cm is. Synd Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
jotto Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 Det ser ut som det er is fra havna vår (Oppegård båtforening) helt over til Nesoddlandet. Tror vi må finne på noe annet enn båt i påska. Dessuten skal ny-båten hentes i Leangbukta. Det tar vel litt tid før man kommer seg ut der. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 Blir en liten påsketur på kona og meg, men skal uansett ha motor på service hos Yanmar over påske så det blir litt klargjøring for mekanikerne også Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 Påsketuren er ut av sykehuset for å komme meg etter en mislykket operasjon. Da er det på nytt igjen. Bypass i låret, noe jeg håper er siste gang. God båttur til dere, som kan. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Inter 9000 Svart 9.Mars.2018 Del på Facebook Svart 9.Mars.2018 Morten1989 skrev for 8 timer siden: @Inter 9000 får bare håpe de får rydda opp etter brofallet i tide Jeg ligger ikke innforbi broa? Vegvesen lover åpning 23/3 Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Flid Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Det ser dårlig ut med påskeværet så langt. Blir vel en tur til Borgen, det er vel et av de få stedene det vil være isfritt og med tilgang til vann og strøm i påsken. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Håper på et værmessig mirakel, men isen ligger godt i Bestumkilen enda. Båtpåske fem båtlengder fra Drammensveien var egentlig ikke planen min? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Mulig man bør lete etter andre alternativer? Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Blir nok båt-påske i år også. Tusle rundt i vakker Møre-natur på jakt etter påskesola tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Kjenner det er deilig å ha båten på vann i Drøbak nå?. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Tom Rør skrev 28 minutter siden: Mulig man bør lete etter andre alternativer? Kuldegrader hele neste uke....dårlige odds Tom, men vi får håpe på et væromslag. Noen dager med regn og kuling vil hjelpe på å bli kvitt isen. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 TICORA skrev for 5 timer siden: Kjenner det er deilig å ha båten på vann i Drøbak nå?. Forsiktig nå. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 10.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 jotto skrev 26 minutter siden: Forsiktig nå. Ja, etter kveldens yr oppdatering kan det bli en realitet...så utrolig lei av snø, is og kuldegrader!!!! Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Helt klart Skuta ligger klar, må bare få på seilene. Satser på Strømstad. Får se om vi kommer oss inn der. Blir nok ikke noe ferskvann på brygga til båtvask før påske men.... Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
dennrick Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 Jeg blir bare sprø av dette. Yr meldte om en smeltegrad idag, men likevel henger disse kuldegradene seg fast. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Frissy Svart 10.Mars.2018 Del på Facebook Svart 10.Mars.2018 jotto skrev On 9.3.2018 at 20.54: Det ser ut som det er is fra havna vår (Oppegård båtforening) helt over til Nesoddlandet. Tror vi må finne på noe annet enn båt i påska. Dessuten skal ny-båten hentes i Leangbukta. Det tar vel litt tid før man kommer seg ut der. Is i Leangbukta også. Ser ikke ut som om den går på en stund. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 17.Mars.2018 Del på Facebook Svart 17.Mars.2018 Nå ser langtidsvarsel bedre ut?? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.