Chilli Solbris Svart 25.November Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November Okkaby skrev 24 minutter siden: Godt at ting løste seg:-) Ja, det smakte virkelig godt! Bonus skrev 14 minutter siden: Regner med at båten er fjernet fra Finn og ikke at Finn har tatt båten ... Bra, @Chilli Solbris Finn tok ikke båten heldigvis!!! Ja, det føles godt! tom Cognac skrev 14 minutter siden: så FANTASTISK GRATULERER Tusen tusen takk! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gullfisk Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Chilli Solbris skrev 54 minutter siden: Da er båten tatt av Finn. Den er fortsatt min!😊 Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Gullfisk skrev 2 minutter siden: Da er båten tatt av Finn. Den er fortsatt min!😊 Så bra. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Chilli Solbris Svart 25.November Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November Gullfisk skrev for 2 timer siden: SoBo skrev for 2 timer siden: Så bra. Takker gutter!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Vidar F.H. Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Veldig kjekt å høre at ting, hva de nå var, løste seg slik at du ikke blir tørrlagt! Ja, sånn nautisk sett da. Jeg lider meg jo gjennom ventetiden på land sjøl, noe som kan få selv meg som avholdsmann til å titte ettertenksomt bort på Antibac'en. Men nå skal altså omsider motor-rommet vaskes. Passer bra nå som julestria ligger på fortenna til kjerringa. Lykke til, og husk bilder! 🤣 Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
index Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Jeg var nå sånt smått begynt å tenke på hva Solbris III ville bli. Men veldig bra at du kan få glede av båten nå når den begynner å bli så bra. Gratulerer! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sap_2000 Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Gode nyheter Erik 🙂 årnær sæ for snille guttær vettu, og der er du i Eliteserien Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Andora Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Det var godt å høre🙂🛥🛥 Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Gratulerer med "ny" båt igjen😂😂 Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Dette gledet meg stort å høre. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Athene II Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 25.November Link til dette innlegget Svart 25.November Puh! Gratulerer, Erik. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Onsdag 07:24 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 07:24 Vidar F.H. skrev for 18 timer siden: Veldig kjekt å høre at ting, hva de nå var, løste seg slik at du ikke blir tørrlagt! Ja, sånn nautisk sett da. Jeg lider meg jo gjennom ventetiden på land sjøl, noe som kan få selv meg som avholdsmann til å titte ettertenksomt bort på Antibac'en. Men nå skal altså omsider motor-rommet vaskes. Passer bra nå som julestria ligger på fortenna til kjerringa. Lykke til, og husk bilder! 🤣 Du er en kunstner med det skrevne ord!! Meget god og hyggelig lesning! index skrev for 17 timer siden: Jeg var nå sånt smått begynt å tenke på hva Solbris III ville bli. Men veldig bra at du kan få glede av båten nå når den begynner å bli så bra. Gratulerer! Tusen takk! Jeg er ikke helt klar for nr 3 enda! Må få Storebroen til å skinne litt mer! sap_2000 skrev for 17 timer siden: Gode nyheter Erik 🙂 årnær sæ for snille guttær vettu, og der er du i Eliteserien Tusen takk for gode ord @sap_2000! Det varmer! Andora skrev for 16 timer siden: Det var godt å høre🙂🛥🛥 Tusen takk! Det gjorde godt å få det avklart!! Cheyenne skrev for 15 timer siden: Gratulerer med "ny" båt igjen😂😂 Tusen takk! Har allerede klart å banne over ting jeg må få gjort! 176-671 skrev for 14 timer siden: Dette gledet meg stort å høre. Tusen takk! Det varmer med all støtten! Rett og slett overveldende! Athene II skrev for 13 timer siden: Gratulerer Tusen takk! kdtran skrev for 13 timer siden: Puh! Gratulerer, Erik. Nå blir det tur vestover!! Og gjett hvem som skal få besøk da! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lyst på båt Svart Onsdag 07:55 Link til dette innlegget Svart Onsdag 07:55 Så bra. Da blir det å følge med videre. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Onsdag 08:25 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 08:25 Lyst på båt skrev 29 minutter siden: Så bra. Da blir det å følge med videre. He he, ja skrekk og gru!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart Onsdag 12:44 Link til dette innlegget Svart Onsdag 12:44 Virkelig godt å høre Erik Det har du fortjent til det fulle ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode venner Pensjonist Link to post
Tom Rør Svart Onsdag 14:02 Link til dette innlegget Svart Onsdag 14:02 Chilli Solbris skrev On 25.11.2025 at 10.36: Da er båten tatt av Finn. Den er fortsatt min!😊 Det var strålende nyheter. Alt annet hadde vært feil Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Onsdag 14:38 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 14:38 LALUNA II skrev for 1 time siden: Virkelig godt å høre Erik Det har du fortjent til det fulle ;-) Tusen takk for gode ord!😄🙏 Tom Rør skrev 34 minutter siden: Det var strålende nyheter. Alt annet hadde vært feil Det føltes veldig feil ja! Så jeg er ganske fornøyd nå!😊😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Cheyenne Svart Onsdag 15:07 Link til dette innlegget Svart Onsdag 15:07 Chilli Solbris skrev for 7 timer siden: Nå blir det tur vestover!! Hvor langt vestover skal du? Så langt som til mine trakter? I såfall er du hjertelig velkommen her. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart Onsdag 16:10 Link til dette innlegget Svart Onsdag 16:10 Chilli Solbris skrev On 25.11.2025 at 10.36: Da er båten tatt av Finn. Den er fortsatt min!😊 Så bra! Tidlig julekveld! Da lever håpet om å ta en tur innom når jeg er i Fredrikstad (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chilli Solbris Svart Onsdag 16:37 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 16:37 Cheyenne skrev 1 time siden: Hvor langt vestover skal du? Så langt som til mine trakter? I såfall er du hjertelig velkommen her. Jeg har som mål å komme meg til Værlandet i 2027. På grunn av feriepuljer på jobben får det ikke blitt i år! Men det kommer helt klart et ønske om ruter når det nærmer seg!😄 Blouberg skrev 19 minutter siden: Så bra! Tidlig julekveld! Da lever håpet om å ta en tur innom når jeg er i Fredrikstad (: Det var tidlig julekveld ja!😊😊 Så nå håper jeg på besøk!👍😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
finnarne Svart Onsdag 16:56 Link til dette innlegget Svart Onsdag 16:56 Ja du kan jo ikke selge den nå med de skrapene den har fått. Jippi !!! Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Komodo Svart Onsdag 19:03 Link til dette innlegget Svart Onsdag 19:03 Chilli Solbris skrev for 2 timer siden: Jeg har som mål å komme meg til Værlandet i 2027. Den turen der hadde hengt meget høyt hos meg også! Måtte vært en fantastisk opplevelse å kommet dit med egen båt (og dykkerutstyr og kompressor ombord ) Føyer meg forøvrig til de andre gratulantene! Dette var gode nyheter Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Cheyenne Svart Onsdag 19:42 Link til dette innlegget Svart Onsdag 19:42 Chilli Solbris skrev for 3 timer siden: Jeg har som mål å komme meg til Værlandet i 2027. På grunn av feriepuljer på jobben får det ikke blitt i år! Men det kommer helt klart et ønske om ruter når det nærmer seg!😄 Bare å gi beskjed, så skal jeg bidra med det lille jeg kan😀 Håper jo å få se Storebro'en da, etter å ha lest så mye om den. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart Onsdag 20:12 Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:12 Chilli Solbris skrev On 25.11.2025 at 10.36: Da er båten tatt av Finn. Den er fortsatt min!😊 Puuhh!! Det var gode nyheter! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.