Pequod Svart 23.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 Begynner å ligne på noe nå, ja! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 Pequod skrev 47 minutter siden: Begynner å ligne på noe nå, ja! Jaggu på tide!😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 Mens grunningen tørker ble flensen satt på igjen på babord aksling. Fikk god hjelp av Arild på Ragnar Ringstad. Den trenger en runde med maling!😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
pacuare Svart 23.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 Mulig bildene lyver, eller er disse propellene litt større enn en foldepropell på en seilbåt? Plass i hanskerommet eller en hel kassebil? Imponerende jobb du gjør. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 pacuare skrev for 2 timer siden: Mulig bildene lyver, eller er disse propellene litt større enn en foldepropell på en seilbåt? Plass i hanskerommet eller en hel kassebil? Imponerende jobb du gjør. Jobben gjøres nok fordi den må gjøres dessverre. Kan ikke akkurat si jeg jubler like mye hele tiden!😳😳😂😂 Men tusen takk!!😊😊 Egentlig en hel kassebil til propellene!😱😱😱 Svintunge! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 Måtte inn en tur! Blåser elefanter ute! Da fikk jeg endelig byttet bryterekken til lysene i byssa!😁😁😁 Ble slett ikke galt!😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2022 Fikk pusset over eksosbendet for å se hvordan ståa er. Det holde i 14 dager. Det er tiden ferien skal vare. Det ble jo litt forskjell får man si! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Må jo stå opp om morran! 05.30 spratt øya opp! Og siden jeg ikke fikk sove igjen var det bare å komme seg opp! Rakk å slipe begge sidene og gi de strøk nr 2 før det ble for varmt. Det begynner å ligne noe!😊😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gew77 Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Blir meget bra Hilsen fra ett Trøndelag, der værgudene endelig liker oss litt Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
LALUNA II Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Blir flott dettan Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Gew77 skrev 23 minutter siden: Blir meget bra Hilsen fra ett Trøndelag, der værgudene endelig liker oss litt Takker!😃. Håper dere fårcen knall sommer! Trenger godvær med sol og bading!😊😊😊 LALUNA II skrev 22 minutter siden: Blir flott dettan Håper fet blir bra nok til at jeg ikke får bare stygge blikk i havna!😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
tom Cognac Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 (redigert) Dette blir råflott Erik, skal bli fint å se deg på ælva igjen (sender du faktura på butylen en dag - liker ikke å skylde noen noe ) Redigert 24.Juni.2022 av tom Cognac (see edit history) Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
sap_2000 Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Lekre propeller @Solbris II Hva er dimmensjonene på henholdsvis 4 og 5 bladerne? Vi diskuterte litt rundt 4 vs 5 blad på turen. Jeg vil tro at 5 bladerne var originalt og at 4 bladerene er satt på senere i forsøk på å oppnå ett eller annet. Hva sa winrace om balansen da de begynte? Var de langt ute? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 tom Cognac skrev for 4 timer siden: Dette blir råflott Erik, skal bli fint å se deg på ælva igjen (sender du faktura på butylen en dag - liker ikke å skylde noen noe ) He he, det har jeg helt glemt!😂😂😂 Godt du passer på!😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 sap_2000 skrev for 4 timer siden: Lekre propeller @Solbris II Hva er dimmensjonene på henholdsvis 4 og 5 bladerne? Vi diskuterte litt rundt 4 vs 5 blad på turen. Jeg vil tro at 5 bladerne var originalt og at 4 bladerene er satt på senere i forsøk på å oppnå ett eller annet. Hva sa winrace om balansen da de begynte? Var de langt ute? Jeg skal sjekke @sap_2000! Kommer tilbake med data! Winrace mente jeg skulle bruke fire-blad. Men jeg er ikke helt sikker på grunnen!😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gullfisk Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Så du var igang og jobbet, da jeg passerte på formiddagen👍. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Gullfisk skrev 24 minutter siden: Så du var igang og jobbet, da jeg passerte på formiddagen👍. 😁😁😁 Godt det er vitner for min aktivitet!😃😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Og de følgende bilder vil jeg kalle fir «Propell i solnedgang!» 😁😁😁 oh lykke!😃😃 Det er så vakkert! Blir helt lyrisk!😂😂 Er det lov å si at propell er vakkert?😄😄 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 (redigert) Og de er selvsagt satt på etter at skuta er bunnsmurt!😉😁 Redigert 24.Juni.2022 av Solbris II (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Solbris II skrev 47 minutter siden: Og de følgende bilder vil jeg kalle fir «Propell i solnedgang!» ....... Er det lov å si at propell er vakkert?😄😄 Vakkert! Ser ut som om du har klart å sette propellene på riktig side også Men hva er egentlig fordelene og ulempene med fire- kontra fembladers propeller? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Komodo skrev 12 minutter siden: Vakkert! Ser ut som om du har klart å sette propellene på riktig side også Men hva er egentlig fordelene og ulempene med fire- kontra fembladers propeller? He he, jeg håper de står riktig vei ja😂😂 Fem-blader skal visstnok lage noe mindre støy. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 24.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Ahh Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 25.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2022 Denne lille tassen hadde falt ut av reder! Det ble å kle på seg caps med tjukt håndkle under for å unngå for mye juling fra måkegjengen. For det ble en skikkelig flokk måket som kom når jeg fanget ungen. Først mor og far og etter noen intense skrik og kakking i huet på meg var det mange måker rundt meg. Men ungen er tilbake i reiret og roen har senket seg!😊😊😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 25.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2022 (redigert) Jeg har jo fått byttet alt av eksosopplegg bortsett fra bendene ut fra turbohuset. De må nok også byttes ganske snart! @Komodo gjør en nødrep for å tedde ferien vår! Det er utrolig hva bekjentskap gjennom dette forumet fører til. Redigert 25.Juni.2022 av Solbris II (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 25.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2022 Tja, hvis jeg får dette tett, så blir det med "ut porten garanti" 🙈 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.