Okkaby Svart 13.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2020 Går fint å kjøre med 35mm aksel. Er mange som gjør det, inkludert meg sjøl. Men som nevnt, så bør du ikke kjøre som en vildmann da hehe Men MS3 gir spørs nok litt. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Grand Banks jr Svart 13.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2020 Ha ha! @Okkaby, dette er ikke akkurat en båt som innbyr til villmannskjøring 🤣😂 Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post Share on other sites More sharing options...
Okkaby Svart 13.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2020 Grand Banks jr skrev 5 minutter siden: Ha ha! @Okkaby, dette er ikke akkurat en båt som innbyr til villmannskjøring 🤣😂 haha Har nu set mye rart av vildmannskjøring i in tid, å det fra alt med 4hk påhengs/8hk sabb å opp til store motor. Så alt er mulig Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Svart 13.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2020 Det eneste jeg forholder meg til er at motorblokka ikke tar kvelden om den står tørr. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Grand Banks jr Svart 13.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2020 @Hulda Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post Share on other sites More sharing options...
nomen Svart 13.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2020 Siden du skal gjøre så mye jobb på motoren, og kanskje tilogmed må skifte den, burde du vurdere å få løftet den ut og fått den inn i garasjen. Mye triveligere og enklere å jobbe med en motor på pall, enn en nede i en trang båt. Ikke morro om du blir liggende på knær/magen i dagesvis å skru, for så å ende opp med å løfte ut fa***skapet allikevel Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.