Jump to content

Ny båt, langt hjemmefra


Arne Henriksen

Recommended Posts

Stiller meg ydmyk i rekken av gratulanter. 

 

Vel gjenomført, og reisebrevet er et meget godt bidrag på dette eminente forum på en tid av året som ellers preges av småkjekling blant folk som har båten stående på land. 

 

Og rapportene bekrefter vel det som ofte er en gjenganger: Uansett hvilket hav man krysser er forholdene sjelden så ille som på Trondheimsfjorden 🙂

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

36 minutes ago, Morten_L said:

Gratulerer med vel gjennomført reise! Imponerende stykke og alene på denne tiden av året 

Men hva skal vi nå følge med på når båten din ligger stille på AIS og ingen turoppdateringer i tråden 

Takk takk :-)
Nei, det er ikke godt å si. Har prosjekter på gang i båten, men regner med det blir en uke eller to før jeg drar på tur igjen.:giggle:

mvh, Arne
www.tiarora.no

 

Link to post
Share on other sites

Har fått koblet opp litt temperaturovervåking, tappet ned varmtvannstank og montert et par 200w frostvakter - generelt klargjort for frosten som begynner å komme nå.
Gjenstår å montere flere uttak for varme, så jeg har litt å puske med framover. 

God jul alle sammen, og takk for all bistand, tips og oppfølging på trippen hjem!  :-)
 

IMG_4751.jpeg

mvh, Arne
www.tiarora.no

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...