Jump to content

Båtplass / Tørrdokk 46ft seilbåt i Oslo-området?

Sverre Berger

Recommended Posts

• 3 måneder senere...
Roger jo skrev 2 minutter siden:

Var innom "Tiktok"  de er i Norge nå,  skal selge båten og kjøpe leilighet og ny båt i Norge.

Har vel vært i Norge flere måneder nå. Skulle lade batteriene sa de.

Men drømmen om det enkle liv til sjøs å cruise verden rundt, var nok ikke så enkelt likevel.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Roger jo skrev 47 minutter siden:

Var innom "Tiktok"  de er i Norge nå,  skal selge båten og kjøpe leilighet og ny båt i Norge.

Høres fornuftig ut.

Aner ikke hva slags båt de vil kjøpe, men de bør nok satse på noe litt mindre som blir mer overkommelig både arbeidsmessig og økonomisk slik at de kan ha båten som båt til båtturer og ikke bare som et evig arbeidsprosjekt og pengesluk.

Det må da være mye bedre å være på båttur i en 20-foter enn å stå og male en 40-foter samtidig som man vet at utgiftene hele tiden er større enn det man har til overs av penger så man aldri kommer seg på sjøen.

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
S/Y Emma skrev for 3 timer siden:

For de som har interesse, så er det visst

Vet ikke hva en skal tru. En må ha en plan.

I våres skulle de starte Podkast fra hus på nesodden??

Hadde flaks når jeg var innom linken i sta, det dukket opp en gammel kjenning av Sverre.

Og på 1 min kom dette Postkassen måtte vente på ny båt, skal  innkjøpes i Norge. manglet mikrofoner ++.  Så skulle det bli sendinger  om oppussingen  og hver dag fra kanalene ned til Middelhavet.

Det var bare å melde seg inn, så en var oppdatert.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Roger jo skrev 49 minutter siden:

måtte vente til ny båt var innkjøpt i Norge.

Så det er ny båt på gang. Jeg hoppet inn 45 min ut i sendingen, da var det generell prat om at de hadde snakket med mange seilere om hva det kostet å gå kanalene gjennom Europa. Jeg gikk fort ut igjen. Men å kjøpe båt i Norge er jo en bedre start med tanke på å få den ferdig og sjøklar og ta noen treningsturer i nærområdet før langturen starter. Søker de på Mannskapbørsen så kanskje de finner en som vil bli med ut på noen små testturer og hjelpe med en prioriteringsliste. Kanskje flislegge kjøkkenet kommer litt ned på lista. Og motor, seil og strøm litt mot toppen.

JEG Skal spille LOTTO

Klikka på linken fra i går havnet inn i politisk seminar,

så kom en med båt spørsmål,  De ser på en Trawler ,skal selge båten i Frankrike skal gifte seg og trenger penger.

kanaltur nedover når båten er i boks.

det holdt med 1 minutt. det er flaks.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Roger jo skrev 1 minutt siden:

Skal spille LOTTO

Så de satser på å vinne i Lotto for å få oppfylt drømmene sine? Jaja. Heiv inn en kupong for Viking Lotto jeg også i dag, med håp om disse 270 millionene som er i potten denne onsdagen. Denne gangen er det min tur, satser jo på å vinne, mange planer som blir realisert da. Når jeg vinner får jeg heller bidra litt til bryllupet deres😄

Roger jo skrev 14 minutter siden:

Jeg skal spille Lotto  med så mange opplysninger på 1 min er trippel flaks

Ah, der leste jeg litt kjapt og misforsto😄 Lykke til da!

Hulda skrev 16 minutter siden:

heller gi Hulda 200 000

Vinner jeg 270 millioner i kveld skal selvfølgelig også Hulda få sin skjerv😁

Hørte litt til og fra på denne, De savner båtlivet? Ser på enda større båt som visstnok har alt og er i kjempegod stand. Forstod den var i Nord Norge ?og planen var å ta den på land der. Skulle deretter fikses opp for kanalferie.

Mere informasjon skulle komme i alle kanaler.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...