Wicma Startet 20.November.2005 Del på Facebook Startet 20.November.2005 Var på julebord i går , kansje litt mye . sliter litt i dag :crazy:Føles litt og lyset er litt sterkt . Ha en fortrefelig før juls sessong. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 20.November.2005 Del på Facebook Svart 20.November.2005 Er nok litt OT , men sikkert mange som kjenner seg igjen der ja Kjekt da å vite at Mandagen nærmer seg Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.November.2005 Del på Facebook Svart 20.November.2005 Ingen som har tenkt tanken med baatplassen.no julebord da? Kanskje litt sent og lage til noe i år, men neste år kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 20.November.2005 Del på Facebook Svart 20.November.2005 Alltid lurt med en fest. Og pinnekjøtt er ikke å forakte Ihvertfall ikke for Bergensere... Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 20.November.2005 Del på Facebook Svart 20.November.2005 Du sier noe, Outbreak! Om ikke full rulle med julebord, kanskje vi skulle sette hinanden stevne for en aften med pinnekjøtt? Ville blitt en gripende opplevelse, antar jeg. De fleste plassene er vel fullbooket pernaud, men Wessel har kanskje et innsmett en fredag eller lørdag fremover..... Hva sier dere, Kapteiner? Mvh, Kjell. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 20.November.2005 Del på Facebook Svart 20.November.2005 Ingen som har tenkt tanken med baatplassen.no julebord da? Kanskje litt sent og lage til noe i år, men neste år kanskje fin fin ide vi er vel mange nok som fremdeles er sjøsatt, så en "vinter-vri" på båtplassentreff m. innlagt julebord stemmer jeg for... Hadde vært nokså eksklusivt M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Skipper Worse Svart 20.November.2005 Del på Facebook Svart 20.November.2005 Wessel har kanskje et innsmett en fredag eller lørdag fremover..... Hva sier dere, Kapteiner? Jeg ser overhodet ingen grunn til å skulle unnskylde seg eller på annen måte unnvike eller forsøke å unnslippe et slikt evenement. Så jeg er med!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 20.November.2005 Del på Facebook Svart 20.November.2005 Snakker vi om i år, eller neste sesong? Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Etter at røykeloven blei innført har det stort sett vore god plass på Wessel (innandørs). Men både maten og lufta har blitt betre... Dette kunne vore svært hyggeleg. Så lenge det passar, er eg med. Og sidan eg svikta kaffislaberaset i Hangarskibet forrige helg, så får eg prøva å priorotera... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Gnisten Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Du sier noe, Outbreak! Om ikke full rulle med julebord, kanskje vi skulle sette hinanden stevne for en aften med pinnekjøtt? Ville blitt en gripende opplevelse, antar jeg. De fleste plassene er vel fullbooket pernaud, men Wessel har kanskje et innsmett en fredag eller lørdag fremover..... Hva sier dere, Kapteiner? Mvh, Kjell. Du sjekker med Wesselen da Kjell ? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Coronet27 Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Tenker på Wesselstuen i Bergen? Vi får leie et charterfly omgående og stille mannsterke opp. Det hadde vært morsomt. Ribbe , pølse og surkål på meg og fire akevitter minst. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Tenker på Wesselstuen i Bergen? Vi får leie et charterfly omgående og stille mannsterke opp. Det hadde vært morsomt. Ribbe , pølse og surkål på meg og fire akevitter minst. Nam Nam, ble sulten med en gang, jeg. Klarer meg fint med rakfisk også. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sydvesten Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Sydvesten melder sin ankomst til et slikt arrangement i Bergen eller hvor det nå måtte bli... Pinnekjøttmiddag lar jeg aldri gå fra meg.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Kjell E Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Det ble bom på Wessel, gitt. Fullbooket og vel så det. Men, vi har flere diktere. En av dem het Holberg. Så jeg har sikret 10-15 plasser på Holbergstuen fredag 16 desember kl. 19:30 og utover..... Karen jeg snakket med måtte gi beskjed til restaurantsjefen, men boken hans hadde ledig da. Får vel beskjed hvis det blir skjærings. Så, hvor mange blir vi? Skal vi si påmelding til meg på IM snøggast råd? Så får jeg holde Holberg oppdatert etterhvert. For å sitere romsdalingen: "Ta bli triveli!" Mvh, Kjell. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Sydvesten Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Fedag 16 passer utmerket, forøvrig så kjører jeg fra Haugesund den dagen så om noen vil med så si i fra... Hjemturen kan vi ta loddtrekning om .. regner med at jeg blir over et eller annet sted i Bergen og kjører tilbake lørdagen Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Goddis77 Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 16 Desember. Må få sjekket med fruen om den datoen der. Skal feire julen i Tromsø i år, og husker ikke datoen for avreise akkurat nå. Kommer tilbake til det... Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 16 Desember. Må få sjekket med fruen om den datoen der. Skal feire julen i Tromsø i år, og husker ikke datoen for avreise akkurat nå. Kommer tilbake til det... Send henne i forveien da vel? For det er jo pussig, dette med julen. Fruentimrene bruker halvannen måned og vel så det på det som et mannfolk ordner i løpet av et par formiddagstimer julaften..... Mvh, Kjell. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
JanB Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Sjekkar dato, sjekkar dato... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Worse er med!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Hvis ikke noe skjærer seg. Outbreak er med Sitér dette innlegget Link to post
Seastar Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 "Ta bli triveli, dokker!" sa Romsdalingen, ----som gremmes over å ikke få være med denne gangen blant så mange livsglade skippere! Lykke til - nyt mat og drikke med måte! Ship O' Hoi! Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Sjekkar dato, sjekkar dato... Joda, dette burde gå bra. Skal vel og merke på jobb, men nokre minuttars forseinking er vel akseptabelt. Dette blir storveis... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Gnisten Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Admiralinnen har godkjent toktet ! Regn med meg Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
JanB Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Burde ikkje denne tråden "limast" øverst? Og etter kvart er han vel ikkje meir OT enn div. trådar om ulike baatplass-treff... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Kjell E Svart 21.November.2005 Del på Facebook Svart 21.November.2005 Admiralinnen har godkjent toktet ! Regn med meg Utmerket! Så skal du heller få de bildene du maser om... ... en av dagene.... Listen pr.nå: Sydvesten Worse Outbreak JanB LK6647 LA3939 Fler kommer forhåpentligvis etterhvert. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.