Jump to content

BPs julebord, Bergen. Holbergstuen 16.12 kl 1930


Wicma

Recommended Posts

Du sier noe, Outbreak!

 

Om ikke full rulle med julebord, kanskje vi skulle sette hinanden stevne for en aften med pinnekjøtt? Ville blitt en gripende opplevelse, antar jeg. De fleste plassene er vel fullbooket pernaud, men Wessel har kanskje et innsmett en fredag eller lørdag fremover..... Hva sier dere, Kapteiner?

 

Mvh,

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Ingen som har tenkt tanken med baatplassen.no julebord da?

Kanskje litt sent og lage til noe i år, men neste år kanskje :cheers:

fin fin ide

 

vi er vel mange nok som fremdeles er sjøsatt, så en "vinter-vri" på båtplassentreff m. innlagt julebord stemmer jeg for... Hadde vært nokså eksklusivt

 

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Wessel har kanskje et innsmett en fredag eller lørdag fremover..... Hva sier dere, Kapteiner?

Jeg ser overhodet ingen grunn til å skulle unnskylde seg eller på annen måte unnvike eller forsøke å unnslippe et slikt evenement. Så jeg er med!! :yesnod::cheers:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Du sier noe, Outbreak!

 

Om ikke full rulle med julebord, kanskje vi skulle sette hinanden stevne for en aften med pinnekjøtt? Ville blitt en gripende opplevelse, antar jeg. De fleste plassene er vel fullbooket pernaud, men Wessel har kanskje et innsmett en fredag eller lørdag fremover..... Hva sier dere, Kapteiner?

 

Mvh,

Kjell.

Du sjekker med Wesselen da Kjell ? :cheers:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Sydvesten melder sin ankomst til et slikt arrangement i Bergen eller hvor det nå måtte bli... Pinnekjøttmiddag lar jeg aldri gå fra meg....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det ble bom på Wessel, gitt. Fullbooket og vel så det.

 

Men, vi har flere diktere. En av dem het Holberg. Så jeg har sikret 10-15 plasser på Holbergstuen fredag 16 desember kl. 19:30 og utover.....

 

Karen jeg snakket med måtte gi beskjed til restaurantsjefen, men boken hans hadde ledig da. Får vel beskjed hvis det blir skjærings.

 

Så, hvor mange blir vi? Skal vi si påmelding til meg på IM snøggast råd? Så får jeg holde Holberg oppdatert etterhvert.

 

For å sitere romsdalingen: "Ta bli triveli!" :drink::sailing:

 

Mvh,

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Fedag 16 passer utmerket, forøvrig så kjører jeg fra Haugesund den dagen så om noen vil med så si i fra... Hjemturen kan vi ta loddtrekning om :rolleyes: .. regner med at jeg blir over et eller annet sted i Bergen og kjører tilbake lørdagen

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

16 Desember. Må få sjekket med fruen om den datoen der. Skal feire julen i Tromsø i år, og husker ikke datoen for avreise akkurat nå. Kommer tilbake til det...

Send henne i forveien da vel? :lol:

 

For det er jo pussig, dette med julen. Fruentimrene bruker halvannen måned og vel så det på det som et mannfolk ordner i løpet av et par formiddagstimer julaften.....

 

Mvh,

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...